השוק

ג'נסל חושפת עסקה של 4.4 מיליון דולר ומזנקת ב-11% במסחר בורסה

ג'נסל הישראלית, אשר פועלת בשוק האנרגיה הירוקה ופיתחה טכנולוגיה להפקת חשמל ממימן, ממשיכה להעמיק את פעילותה במקסיקו. החברה חושפת עסקה שתכניס לה 4.4 מיליון דולר. בעקבות העסקה מניית החברה מזנקת ביותר מ-11% במסחר בורסה
מערכת ice | 
רמי רשף (צילום אדריאן דסטה)
חברת ג'נסל (GenCell), הפועלת בשוק האנרגיה ומפתחת טכנולוגיה להפקת חשמל ממימן ללא פליטות פחמניות, מדווחת היום (שני), שהיא עומדת לספק עשרות מערכות גיבוי אנרגטי מבוססות מימן נוספות לחברת החשמל הפדרלית של מקסיקו (CFE), עבור סכום כולל של 4.4 מיליון דולר. בעקבות הפרסומים על יציאתו לפועל של החלק השני בהזמנה, מניית החברה זינקה במסחר בבורסה ביותר מ-8%.
מדובר בחלק השני של ההזמנה, בסך כולל של 9 מיליון דולר, שקיבל השותף המקומי של ג'נסל וחלקו הראשון סופק בחודש אוגוסט השנה. אספקת יתרת מערכות אלו של  GenCell REX, יסופקו ע"י ג'נסל עד לתום הרבעון הרביעי לשנת 2024.

מערכת ג'נסל המוצבת במקסיקו, צילום: ג'נסל
המהלך מתבצע לאחר אספקה מוצלחת ותפעול משביע רצון של עשרות מערכות ג'נסל שסופקו לחברת החשמל הפדרלית של מקסיקו לאורך השנתיים האחרונות. המערכות הנרכשות ישמשו אף הן כמערכות שיגבו את מערך תחנות ההשנאה של CFE.
בחודש מאי האחרון, החברה הודיעה על עסקה נוספת בשוק האירופי שבמסגרתה חתמה עם חברת טלקום מרכזית באירופה לה תספק מערכות גיבוי. בתמורה לכך, ג'נסל תקבל סכום של 4.9 מיליון דולר. בנוסף, מהלך אותו החודש, החברה כבשה יעד חשוב בדרך לכניסה לשוק האמריקאי לאחר שמערכותיה קיבלו מהרגולטור האמריקאי את תקן הבטיחות.
רמי רשף מנכ"ל ומייסד ג'נסל, מסר: "אנו שמחים להמשיך את השותפות שלנו עם CFE ולממש שלב נוסף בפרויקט, הכולל הפעלה מקצועית של עשרות רבות של יחידות ברחבי מקסיקו . אנו גאים לתרום לחוסן של חברת החשמל המקסיקנית וליכולת שלה לעבור לעתיד אנרגיה אמין ונקי.. אנו בטוחים כי פרויקט זה ישמש מגדלור לחברות חשמל נוספות ברחבי צפון אמריקה המחפשות פתרון גיבוי אנרגטי יעיל ונקי כנגד מקרי קיצון אקלימיים, עבור המערכות שלהן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה