השוק

בעלות של כ-4.4 מיליון דולר: זו עסקת הענק של חברת ג'נסל

חברת ג'נסל מודיעה כי ה-CFE, חברת החשמל הפדרלית של מקסיקו, הוציאה הזמנה חוזרת לשותף המקומי של ג'נסל במקסיקו, שכוללת רכישה ואספקה של מערכות GenCell REX מבוססות מימן

מערכת ice |  1
רמי רשף מנכל גנסל (צילום אדריאן דסטה)
חברת ג'נסל (GenCell), המפתחת טכנולוגיה להפקת חשמל ממימן ללא פליטות פחמניות, מכריזה  היום (ראשון) כי חברת החשמל הפדרלית של מקסיקו (CFE) הוציאה הזמנה חוזרת לשותף המקומי של ג'נסל במקסיקו, הכוללת רכישה ואספקה של עשרות מערכות GenCell REX מבוססות מימן. 
לחברת החשמל הפדרלית של מקסיקו ניתנה האפשרות להכפיל את היקף ההזמנה לפי תנאי המכרז בו זכה השותף המקומי של ג'נסל במקסיקו בדצמבר האחרון. ג'נסל מציינת כי מתוך ההזמנה הנ"ל, נחתמה בינה ובין השותף המקומי הסכם להספקה על מחצית המערכות בסכום של כ- 4.4 מיליון דולר אשר תסופק עוד השנה, כאשר יתרת המערכות הנוספות עליהן סוכם בין CFE לשותף המקסיקני יסופקו בכפוף לתנאים שיוסכמו בין הצדדים בהמשך.
לטענת חברת ג'נסל, המערכות הנרכשות  ישמשו כמערכות שיגבו את מערך תחנות ההשנאה של CFE. "הזמנת ההמשך שקיבלנו עבור חברת החשמל הפדרלית של מקסיקו מהווה הבעת אמון חשובה בג'נסל ובמערכות הגיבוי האנרגטיות והירוקות שפיתחנו, המבטיחות זרימה רציפה של חשמל לתחנות ההשנאה ומערכות התקשורת של CFE", כך ציין רמי רשף, מנכ"ל ומייסד חברת ג'נסל.
כזכור, בחודש מאי 2024 הכריזה ג'נסל על עסקה לאספקת עשרות מערכות גיבוי אנרגטי מסוג GenCell BOX לחברת טלקום מרכזית באירופה בסכום של כ-4.9 מיליון דולר. באותו החודש, השיקה ג'נסל פעילות מסחרית בארצות הברית ועדכנה על קבלת תקן הבטיחות UL מהרגולטור האמריקאי למערכת EVOX של החברה, שסולל את דרכה לכניסה עסקית לשוק האמריקאי.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עסקת ענק !!??? 4.4 מליון $ דירה קטנה במגדלים ,פרופורציו (ל"ת)
    שובל 08/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור