השוק

ב-500 מיליון דולר: אחת החברות הגדולות בעולם בהסכם ענק בישראל

ויולה קרדיט הישראלית מודיעה על שיתוף פעולה אסטרטגי וחדשני עם Cadma Capital מבית Apollo,  אחת מחברות ניהול הנכסים האלטרנטיביים הגדולות בעולם, המתמחה באשראי פרטי ובהשקעות אלטרנטיביות, בהיקף עצום של חצי מיליארד דולר
מערכת ice | 
מסחר בבורסה (צילום shutterstock)
ויולה קרדיט, גוף ניהול הנכסים הגלובלי המתמחה במתן פתרונות אשראי מגובה נכסים לחברות טכנולוגיה, מודיע היום (רביעי) על שיתוף פעולה אסטרטגי וחדשני עם Cadma Capital מבית Apollo (סימבול: APO), אחת מחברות ניהול הנכסים האלטרנטיביים הגדולות בעולם, המתמחה באשראי פרטי ובהשקעות אלטרנטיביות.
השותפות החדשה בין ויולה קרדיט לאפולו, בהיקף של 500 מיליון דולר, מתווספת לנכסים המנוהלים של ויולה קרדיט ולקרן האשראי מגובה נכסים השלישית, שסגירתה הראשונה הוכרזה ביולי האחרון. במסגרת שיתוף הפעולה, ויולה קרדיט נבחרה ע"י קדמה להשקיע בעסקאות אשראי מגובה נכסים שהקרן מבצעת למימון תיקי אשראי של חברות טכנולוגיה פיננסיות. הקרן מתכננת להשקיע בכ-35 חברות פינטק בישראל, ארה"ב, אנגליה, מערב אירופה ואוסטרליה.
"אנו נרגשים לשתף פעולה עם קדמה ולהמשיך לתמוך בחברות טכנולוגיה חדשניות שמגדירות מחדש את השווקים הפיננסיים", אמרו רותי פורמן ועידו ויגדור, שותפים מנהלים בויולה קרדיט. "זוהי אבן דרך משמעותית שתעמיק את יכולתנו לתמוך בחברות פינטק עם מבחר פתרונות מימון מבוססי נכסים ותזרימים. השותפות שלנו עם קדמה קפיטל מבית אפולו תאפשר לנו לספק מגוון הצעות לחברות פורטפוליו ולסייע לצמיחתן", הוסיפו.
ג'ון בייזר, מנכ"ל קדמה, סיפר: "שיתוף הפעולה ההדדי עם ויולה קרדיט ירחיב את פעילות האשראי מגובה נכסים של שני הצדדים. אנו מאמינים שההבנה העמוקה של קדמה באקוסיסטם ובחברות צמיחה, יחד עם הפלטפורמה הגלובלית והמוניטין החזק של ויולה קרדיט, יאפשרו לנו להציע פתרונות נוספים וגמישים לחברות טכנולוגיה פיננסיות מובילות".

"השותפות של קדמה עם ויולה קרדיט מדגימה את הגישה הייחודית של קדמה להרחבת הנוכחות שלנו בתחום האשראי המגובה נכסים" אמר ג'וש ברודי נשיא קדמה, והוסיף: "הרקורד המוכח של ויולה קרדיט והמומחיות העמוקה ביכולות החיתום של הקרן מתכתבת עם האסטרטגיה שלנו ומודל השותפות המבוסס על עבודה עם חברות צמיחה בשלבים השונים. אנו מצפים להעמיק את הקשר בשנים הקרובות".
צוות השותפים בקרן ויולה (צילום: אריק סולטן)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה