השוק

הבעת אמון בגילת: זה המהלך שהכניס לחברה יותר מ-5 מיליון דולר

גילת רשתות לוויין מודיעה כי חברת הבת שלה בארה"ב, DataPath, זכתה בהזמנות ענק מטעם משרד ההגנה האמריקאי עבור תמיכה במערכות ליבה של המשרד בהיקף מצטבר של למעלה מ-5 מיליון דולר. ניקול רובינסון, נשיאת חברת DataPath: "הזמנות אלו מחזקות את המחויבות שלנו לתמיכה בצבא ארה"ב ובקידום הביטחון הלאומי"
מערכת ice | 
אנטנה של גילת (צילום יחצ)
לאחר שבתחילת החודש גילת רשתות לוויין זכתה בהזמנות בהיקף של יותר מ-12 מיליון דולר מלקוחה גדולה הפועלת בתחום התקשורת הלוויינית הגלובלית, החברה רושמת הישג משמעותי נוסף.
גילת רשתות לוויין, מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לוויינית, פתרונות ושירותים לרשת לוויינית, מכריזה היום (שני) כי חברת הבת שלה בארה"ב המכונה  "DataPath", זכתה בהזמנות של משרד ההגנה האמריקאי עבור תמיכה במערכות ליבה של המשרד, לרבות, שירותי טרמינלי לוויין, הצטיידות בטכנולוגיה ושדרוג מערכות בהיקף מצטבר של למעלה מ-5 מיליון דולר.
 
חברת הבת של גילת, DataPath, תשדרג מגוון מערכות טרמינילי לוויין ניידים ותשפר את יעילותן בשימושים צבאיים. ניקול רובינסון, נשיאת חברת DataPath, מסרה: "DataPath גאה לתמוך בצבא האמריקאי באמצעות פרויקטים אלה.
אנו מחויבים לספק פתרונות שיחזקו את היכולות והאמינות של תקשורת צבאית ולהבטיח את המענה הטכנולוגי המתקדם ביותר בשדרוג ועדכון מערכות. הזמנות אלו מחזקות את המחויבות שלנו לתמיכה בצבא ארה"ב ובקידום הביטחון הלאומי".

 
כאמור, בתחילת החודש חברת גילת דיווחה על קבלת הזמנות בהיקף של למעלה מ-12 מיליון דולר ממפעילת לוויין מובילה להרחבת רשת התקשורת הלוויינית הגלובלית שלה באמצעות פלטפורמת ה-SkyEdge של גילת. לטענת הנהלת החברה, אספקת ההזמנה צפויה להתבצע במהלך השנה הקרובה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה