דיגיטל וטק

בהיקף של מעל 9 מיליון דולר: זה ההישג הענק של גילת רשתות לוויין

חברת גילת רשתות לוויין מודיעה כי היא זכתה בהזמנות בהיקף של מעל 9 מיליון דולר, ממספר מפעילי לוויינים, להרחבת רשתות התקשורת הלוויינית הגלובליות שלהם באמצעות הפתרונות החדשניים שלה. חגי כץ, סמנכ"ל השיווק והמוצרים בגילת: "הזמנות אלו הן הוכחה ברורה למעמדנו המוביל בחזית תעשיית החלל החדשה"
מערכת ice | 
אנטנה של גילת (צילום יחצ)
חברת גילת רשתות לוויין, מובילה עולמית בטכנולוגיה, פתרונות ושירותים לרשתות תקשורת לוויינית, הכריזה  היום (שלישי) כי היא זכתה בהזמנות בהיקף של מעל 9 מיליון דולר, ממספר מפעילי לוויינים, להרחבת רשתות התקשורת הלוויינית הגלובליות שלהם באמצעות הפתרונות החדשניים והמוכחים של גילת.
הפתרונות של גילת מאפשרים מגוון רחב של שירותים ויישומים על גבי לווייני GEO ו-NGSO, כולל אינטרנט בטיסה, תקשורת ניידת בים, תמסורת סלולרית, שירותים עסקיים ועוד.
חגי כץ, סמנכ"ל השיווק והמוצרים בגילת, ציין: "הזמנות אלו הן הוכחה ברורה למעמדנו המוביל בחזית תעשיית החלל החדשה, כאשר מפעילי לוויינים מסתמכים יותר ויותר על גילת כדי לעמוד בדרישות המורכבות של תקשורת לוויינים ב-GEO  וNGSO-".  עוד הוסיף: "הישג זה מדגיש את מחויבותנו לחדשנות ואמינות, המאפשרת לנו לספק פתרונות מתקדמים העונים על הצמיחה החזקה והאתגרים המתפתחים של תעשיית התקשורת הלוויינית". 
כזכור, בחודש ינואר האחרון הודיעה החברה כי כוח שיטור לאומי בחר בה לפרויקט רב-שנתי בהיקף כולל של כ-3 מיליון דולר. בעקבות כך, אורי נאור, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי לשוק הביטחוני בגילת, בירך על אותו הישג משמעותי שקטפה החברה: "זכייה זו מהווה עדות לביקוש בשוק ליכולת הייחודית שלנו לספק קישוריות לוויין ברמה בינלאומית בסביבות התובעניות ביותר מבחינה תפעולית, לצד מתן שירותי התמיכה והתחזוקה שלנו".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה