השוק

גילת חוגגת הישג: זה המהלך שהכניס לחברה למעלה מ-12 מיליון דולר

חברת גילת זכתה בהזמנות בהיקף של למעלה מ-12 מיליון דולר ממפעילת לוויין מובילה עבור פלטפורמת ה-SkyEdge של החברה. אספקת ההזמנה צפויה להתבצע במהלך 12 החודשים הקרובים. חגי כץ, סמנכ"ל השיווק והמוצרים בגילת: "אנו נרגשים להרחיב את שיתוף הפעולה שלנו עם לקוח מרכזי זה"

מערכת ice | 
אנטנה של גילת (צילום יחצ)
חברת גילת רשתות לוויין, המתמחה בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לוויינית, פתרונות ושירותים לרשת לוויינית, הכריזה היום (חמישי) כי היא זכתה בהזמנות בהיקף של למעלה מ-12 מיליון דולר ממפעילת לוויין מובילה להרחבת רשת התקשורת הלוויינית הגלובלית שלה באמצעות פלטפורמת ה-SkyEdge של גילת. 
על פי ההודעה הרשמית שפרסמה חברת התקשורת הלוויינית, אספקת ההזמנה צפויה להתבצע במהלך 12 החודשים הקרובים. הרחבת רשת התקשורת הינה פעולה חשובה אשר מאפשרת למפעילת הלוויין צבר הכנסות עתידי משמעותי.
בנוסף, חברת גילת מציינת כי מפעילת הלוויין עושה שימוש בארכיטקטורת הרשת הגמישה של גילת כדי להבטיח תקשורת אמינה ורציפה בין לוויינים שונים.   חגי כץ, סמנכ"ל השיווק והמוצרים של חברת גילת, בירך על השותפות האסטרטגית בין השתיים ואמר: "אנו נרגשים להרחיב את שיתוף הפעולה שלנו עם לקוח מרכזי זה, המדגיש את מחויבותנו לקידום טכנולוגיית תקשורת לוויינית ומשקף את האמון של לקוחותינו בפתרונות שלנו",.
עוד הוסיף: "אנו מאתגרים באופן קבוע את גבולות החדשנות בתחומנו כדי לחזק את יכולות פלטפורמת ה-SkyEdge החדשנית שלנו, ומחויבים לספק למפעילי לוויין פתרונות תקשורת פונקציונאליים, גמישים להרחבה ומוכחים במענה לצרכים שלהם".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה