השוק

שר במפלגת ש"ס נגד סמוטריץ': "מתפלא עליו, נילחם ונצביע נגד"

שר העבודה יואב בן צור הביע תמיכתו בעסקת חטופים אם תאושר בידי הקבינט, וציין כי כל החלטה בתחום תתואם עם מועצת חכמי התורה של ש"ס. בנוסף, הביע התנגדות נחרצת לצעדים המוצעים של שר האוצר לפגיעה בקצבאות: "לא מקצצים בשומנים, אולי צריך לקצץ יותר בתרבות"
מערכת ice | 
תקציב 2025 (צילום פלאש 90/ הדס פרוש, יונתן זינדל, חיים גולדברג)
שר העבודה יואב בן צור (ש"ס) הצהיר על תמיכתו בעסקת חטופים אם תאושר בידי הקבינט המדיני-ביטחוני ויהיה חשוף לפרטיה המלאים. לפי הפרסום באתר וואלה, הן צור הדגיש כי החלטות בנושא דיני נפשות יתבצעו גם לאחר שיקול דעת מועצת חכמי התורה של ש"ס, וכי כל שינוי במדיניות יותאם להנחיותיהם.
"מדובר בדיני נפשות וזה לא פשוט. זה דיון הלכתי ומה שיתקבל כל תנועת ש"ס תתיישר בהתאם", אמר בן צור ליהודה שרוני באתר וואלה. בנוגע לפסיקת בג"צ בנושא מינוי נשיא בית המשפט העליון, בן צור הביע חשש מהעובדה שבית המשפט פוסק בעניינים שקשורים אליו עצמו. הוא טוען שפסיקות בג"צ חייבות להתקבל בכבוד, אך במקרה זה יש להגיע להסכמות כדי למנוע בעיות עתידיות.
בהקשר למצב הביטחוני והמלחמה, בן צור הביע תקווה שהסכסוך בצפון ייפתר בדרכים מדיניות ולא צבאיות, וציין את הקושי הרב שבביקורים משפחתיים בחטופים ובהלוויות. הוא ציין גם את הצורך בחוק גיוס חרדים משופר וחשש מהמכשולים שמציב שר הביטחון בנושא זה.
לגבי הצעת שר האוצר לשחוק קצבאות ושכר, בן צור התנגד נחרצות ואמר כי יש צורך להימנע מקיצוצים שיפגעו בציבורים חלשים, כמו בעלי קצבאות ילדים וזקנה. הוא טוען שיש לקצץ בתחומים אחרים ולא להכביד על המשפחות הנזקקות, ומבטיח להילחם כדי למנוע את השינויים המוצעים.

"אני מתפלא על שר האוצר שהוא לא מבין. יש הרבה מאיפה לקצץ בתקציב. לא מקצצים בשומנים, אולי צריך לקצץ יותר בתרבות או בדברים אחרים. זה לא... לא ניתן לזה לקרות. זה יגיע לכנסת ולממשלה ונילחם ונצביע נגד. ביבי הודיע שלא ייתן לפגוע בקצבאות זקנה ונכות ואני מוסיף גם את קצבאות הילדים. לא אתן לפגוע גם בשכר המינימום, משימת חיי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה