כסף וצרכנות

יהדות התורה תתמוך בתקציב המדינה? זאת הסוגייה שנמצאת על הפרק

ביטאון "המודיע" דיווח כי נתניהו וגולדקנופף סיכמו על האצת חקיקת חוק הגיוס בימים הקרובים, בעקבות אולטימטום של גולדקנופף שדרש את קידום החוק עד החגים. הפגישה התמקדה בקידום החוק, אך התהליך נתקל בקשיים פוליטיים עקב התנגדות של שר הביטחון יואב גלנט

מערכת ice | 
בצלאל סמוטריץ, משה גפני יצחק גולדקנופף, מאיר פרוש (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, יונתן זינדל, אוליביה פיטוסי)
ביטאון "המודיע" דיווח הבוקר (חמישי) כי ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר יהדות התורה, הרב יצחק גולדקנופף, סיכמו על האצת חקיקת חוק הגיוס בימים הקרובים. זאת בעקבות האולטימטום של גולדקנופף, שלפיו החוק צריך להיות מונח על שולחן הכנסת עד החגים, אחרת מפלגתו לא תוכל לתמוך בתקציב המדינה.
הפגישה בין נתניהו לגולדקנופף התמקדה בקידום החוק, אשר יכיר בחשיבות לימוד התורה ולומדיה. בהתאם לדיווח, החוק צפוי להתקדם בהנחיית גדולי ישראל ויענה על הדרישות החרדיות הנוגעות ללימוד התורה. אלא שקידום חוק הגיוס נתקל בקשיים פוליטיים, במיוחד בשל התנגדות מצד שר הביטחון יואב גלנט, אשר דרש הסכמה רחבה יותר על החוק.
העיכוב נובע גם מהמתחים בין גלנט לנתניהו בנושאים נוספים, כולל ניהול המלחמה ועסקת החטופים. בכירים במשרד האוצר ובמשק מטילים ספק אם הצעת התקציב של שר האוצר בצלאל סמוטריץ' אכן תעמוד ביעד הפחתת הגירעון בהיקף של 35 מיליארד שקל. במסיבת עיתונאים בשבוע שעבר הציג סמוטריץ' תוכנית כלכלית שתפחית את הגירעון, אבל הצעדים לשם לא פורטו לחלוטין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה