השוק

רשת הפיצריות בקריסה כלכלית: חובות ענק הובילו לפשיטת רגל

רשת הפיצריות Anthony's Coal Fired Pizza & Wings נקלעה למשבר כלכלי חמור. עתידן של 60 הפיצריות של הרשת מעורפל. החברה הזהירה כי ללא סיוע משמעותי מהמלווה הבכיר שלה, היא עלולה להיאלץ לסגור חלק מהסניפים או אף את כולם
מערכת ice |  7
פיצה (צילום pexels, shutterstock)
רשת הפיצריות המוכרת Anthony's Coal Fired Pizza & Wings, הפועלת בעיקר במזרח ארצות הברית, נקלעה למשבר כלכלי חמור שהוביל להגשת בקשה להגנה מפני נושים. הרשת, שנרכשה בעבר על ידי חברת BurgerFi, מתמודדת עם אתגרים פיננסיים משמעותיים שמאיימים על המשך פעילותה.
הקשיים הכלכליים של הרשת נובעים ממגוון גורמים, ביניהם ירידה בהכנסות התפעוליות, עלייה בשכר העובדים, גידול בהוצאות הניהוליות, ועלויות שיקום. בנוסף, העלייה החדה במחירי המזון, ובמיוחד במחירי כנפי העוף שעלו ב-1.70 דולר במהלך השנה האחרונה, הכבידה מאוד על הרשת.

מצבה הפיננסי של החברה הלך והחמיר בחודשים האחרונים. נכון לתחילת אוגוסט, החברה הצליחה לגייס 2.5 מיליון דולר במימון חירום, אך נותרה עם רק 4.4 מיליון דולר בקופתה. במקביל, החובות של החברה מוערכים בין 100 ל-500 מיליון דולר, כאשר היא חייבת לכ-10,000 נושים שונים.
עתידן של 60 הפיצריות של Anthony's Coal Fired Pizza & Wings לוט בערפל. החברה הזהירה כי ללא סיוע משמעותי מהמלווה הבכיר שלה, היא עלולה להיאלץ לסגור חלק מהסניפים או אף את כולם. זאת ועוד, קיים חשש כי המלווה הבכיר עשוי לממש את הבטוחות שלו ולהשתלט על נכסי החברה.
מצב זה מעלה שאלות רבות לגבי עתיד תעשיית המזון המהיר בארצות הברית, ובמיוחד לגבי רשתות פיצריות מסורתיות המתמודדות עם שינויים בטעמי הצרכנים ועלויות תפעול גוברות. הימים הקרובים יהיו קריטיים עבור Anthony's Coal Fired Pizza & Wings, כאשר הנהלת החברה מנסה למצוא פתרונות שיאפשרו את המשך פעילותה ויצילו את מקומות העבודה של עובדיה הרבים.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מעניין את הביצה של הכלב שלי (ל"ת)
    פחקוביץ 09/2024/14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 5.
    זה, אי שם. לא נוגע בעניינינו. למה להעלות. לא רלוונטי. ל (ל"ת)
    ישראלה 09/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    פיצה
    סיימון בן דוד 09/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאות חברות ענק מתמוטטות בארצות הברית ובעול בעולם !אנשים אוכלים הייטק ; עם מקמח ומים אי אפשר לעשות כסף ! מעניין ממה כן !@@
    סגור
  • 3.
    את מי זה מעניין?
    רוני 09/2024/12
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מה איכפת לנו מרשת פיצריות בארצות הברית .
    סגור
  • 2.
    פשיטת רגל
    קנדוארוב גליקו 09/2024/12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שימו לב ,,בכל יום ,,מפרסמים ערוצי התבהלה והתרעלה על ,,,פשיטות רגל ,,,נו זה לא מבויים ?
    סגור
  • ערוץ 14 הזבל הפאשיסטי (ל"ת)
    אלי קופטר 09/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    עזבו אותנו מקריסות החברות בחו"ל
    פלוני אלמוני 09/2024/12
    הגב לתגובה זו
    11 1
    מה זה משנה לנו מה קורה שם בחו"ל עם החברות אשר קורסות זו אוחר זו... (אנו פה במלחמה וזה מה שמעניין את אזרחי ישראל).... תדברו יותר על הכלכלה ישראלית. (זה לא ממתיק לנו את מה שעובר על אזרחי ישראל מבחינה כלכלית, הצרות של האחרים)
    סגור