כסף וצרכנות

רשת ההמבורגרים נכנסת לפשיטת רגל: חובות ענק הובילו להסתבכות

BurgerFi, שכבר הזהירה מפני אפשרות של הגשת בקשה לפשיטת רגל, נאלצת כעת להתמודד עם אתגרים נוספים מצד הרגולטור. החברה קיבלה התראות מנאסד"ק על אי-עמידה בדרישות הרישום, כולל אי-הגשת דו"חות במועד ואי-עמידה בדרישות לוועדות ביקורת ותגמול
מערכת ice |  2
רשת המבורגרים (צילום shutterstock)
רשת המזון המהיר BurgerFi, המפעילה מסעדות ברחבי ארצות הברית, נמצאת על סף קריסה פיננסית. החברה, המנהלת 102 סניפים של BurgerFi ו-60 סניפים של Anthony's Coal Fired Pizza and Wings, נקלעה למשבר חמור עקב חובות כבדים ובעיות תזרימיות. מצבה הקשה של החברה התגלה לאחרונה כאשר לא הצליחה להגיש במועד את הדו"חות הכספיים הנדרשים לבורסת נאסד"ק, מה שהוביל להתראה על אפשרות מחיקתה מהמסחר.
בניגוד לעסקים קמעונאיים אחרים, רשתות מזון מהיר מתקשות לצמצם הוצאות בעת משבר. הן אינן יכולות לקצץ במלאי או בכוח אדם מבלי לפגוע משמעותית בחוויית הלקוח. BurgerFi, שכבר הזהירה מפני אפשרות של הגשת בקשה לפשיטת רגל, נאלצת כעת להתמודד עם אתגרים נוספים מצד הרגולטור. החברה קיבלה התראות מנאסד"ק על אי-עמידה בדרישות הרישום, כולל אי-הגשת דו"חות במועד ואי-עמידה בדרישות לוועדות ביקורת ותגמול.

המצב החמיר כאשר BurgerFi כבר הפרה את תנאי ההלוואה שקיבלה מ-TREW Capital, חברה המתמחה בהשקעות במותגים במצוקה. TREW Capital נמצאת כעת בעמדה חזקה להשתלט על החברה במקרה של הליך פשיטת רגל. הנהלת BurgerFi הקימה ועדה מיוחדת ושכרה את שירותיה של Kroll Securities כדי לבחון אפשרויות אסטרטגיות, אך הזהירה כי ייתכן שלא יימצא פתרון שיאפשר לחברה להמשיך לפעול תחת ההנהלה הנוכחית.
המשבר של BurgerFi מדגים את האתגרים הייחודיים שעומדים בפני רשתות מזון מהיר בעת קשיים כלכליים. בעוד שחברות קמעונאיות אחרות יכולות לצמצם מלאי או לדחות תשלומים, רשתות מזון מהיר חייבות להמשיך לספק את המוצרים והשירות שהלקוחות מצפים להם. מצב זה מגביל מאוד את האפשרויות העומדות בפני החברה לצמצום הוצאות ומקשה על התמודדות עם משברים פיננסיים.
עתידה של BurgerFi תלוי כעת ביכולתה לעמוד בדרישות נאסד"ק ולמצוא פתרון מהיר למשבר הנזילות. אם לא תצליח, החברה עלולה להיאלץ להגיש בקשה לפשיטת רגל, מה שעלול להוביל להשתלטות של TREW Capital על המותג.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צריך להחרים את האתר שלכם
    אלה 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל יום כתבה על מי שפושט רגל בארה"ב. לא מעניין אותנו. ומי שזה מעניין אותו, כנראה שקרא כבר באנגלית.
    סגור
  • 1.
    כתבה לא מעניינת ומיותרת (ל"ת)
    ציחי 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור