רכילות עסקית

עולם המסעדות בהלם: 10 רשתות התרסקו ופשטו רגל תוך שנה

ענף המסעדנות חווה שנה קשה מאד שהותירה את בכירי הענף בארה"ב בהלם. לא פחות מ-10 רשתות מוכרות, שחלקן היו מצליחות מאוד, סגרו במהלך השנה האחרונה את שעריהן
מערכת ice | 
מסעדה סגורה - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
ענף המסעדנות ברחבי העולם חטף מכה קשה כאשר פרצה מגפת הקורונה ואיימה לחסל עסקים רבים, בשל סגרים והגבלות במדינות רבות. מה שהשאיר את הענף בחיים היו חבילות הסיוע שהעניקו מרבית המדינות שנפגעו ונאלצו לבצע סגרים ממושכים.
כעת, בעידן הפוסט קורונה וכאשר חבילות הסיוע הממשלתיות נעלמו ולא נראה שיחזרו, הענף עומד בפני תהום. בארצות הברית בשנה האחרונה בלבד סגרו את שעריהן 10 רשתות מסעדות ענקיות ואהובות במדינה, בשל קשיים כלכליים ולאחר שנאלצו להגיש בקשה לפשיטת רגל.
בין רשתות הענק שהגישו בקשה לפשיטת רגל מבית המשפט ניתן למצוא את רשת "הלובסטר האדום" המוכרת שהפכה לסלנג בארצות הברית, ומפעילה לא פחות מ-551 סניפים ברחבי ארה"ב ו-27 נוספים בקנדה. מתוך כל הסניפים הללו, 93 מהם כבר נסגרו.
עוד סגרו במהלך השנה הרשתות Roti המפעילה 22 סניפים ברחבי המדינה, Buca di Beppo המפעילה 44 סניפים, רשת World of Beer שנוסדה בשנת 2007 והתרסקה עם הקיטון המשמעותי בצריכת האלכוהול במדינה ורשת Rubio’s המפעילה 86 סניפים רק באריזונה.
בנוסף, סגרו הרשתות Melt Bar & Grilled, Kuma’s Corner, Tijuana Flats והרשת Boxer Ramen. כך על פי דיווח ברשת CNBC. על פי הדיווח אחד הגורמים שדחפו את הרשתות לבקש מבית המשפט לאשר הליך פשיטת רגל הוא הריבית הגבוהה של הבנק הפדרלי, אשר מכבידה על העסקים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה