רכילות עסקית

רשת הפיצריות נכנסת לפשיטת רגל: האם תינצל ברגע האחרון?

לאחר שסגרה כבר 26 סניפים ונכנסה לסחרור שאיים לגרום לה לקרוס, כעת החברה שולפת שפן מהכובע ברגע האחרון ואולי תצליח להציל את המצב
מערכת ice |  3
פיצה (צילום pexels, shutterstock)
לאחרונה נודע כי רשת הפיצריות MOD PIZZA, שנחשבה לאחת מרשתות המזון הצומחות ביותר בארצות הברית, עומדת על סף פשיטת רגל. זאת על אף שהנהלת החברה הדגישה את נאמנות הלקוחות למותג ואת תוכנית ההבראה שהחלה ליישם, במטרה לנסות ולשפר את מצבה.
הרשת, שידועה בפיצות אישיות ומותאמות לפי בקשת הלקוח שלה, סגרה לאחרונה 26 סניפים וברקע ההכנות שלה לכניסה להליך פשיטת רגל, אתמול (רביעי) דווח כי אולי ייזרק לה חבל הצלה ב"דקה ה-90".
ברשת CNN דווח כי הרשת הכריזה על בעלים חדש לרשת הפיצות, במטרה לעכב מעט את הגשת מסמכי הבקשה להליך של פשיטת רגל, ואולי אף במטרה לנסות כנגד כל הסיכויים, להציל את מה שנותר מהרשת. הבעלים החדש של רשת הפיצה היא קבוצת Elite Restaurant.
כזכור, החברה פרסמה הודעה, לאחר שנודע כי על סף קריסה, שלפני כניסה להליך פשיטת רגל החברה תיזום מספר מהלכים במסגרת "תכנית הבראה" לחברה. "אנחנו עובדים מסביב לשעון במטרה לשפר את מאזן ההון בחברה ובוחנים את כל האפשרויות במטרה להשיג זאת".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    סגירת הפיצות אסון
    מכור לפיצה 07/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לא מוכן לסגירת הפיצות מי זה אני מתקיים אויבי העם צריך להוציא חוק נגד הפושעים
    סגור
  • 2.
    יזראל מקום ראשון בנוכלות
    שיר 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין כמו להכין בבית
    סגור
  • 1.
    בטח עם בה פשיטת רגל
    פיצריות 07/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עם בה תל אביב הפיצריות השכירות יקר בה תל אביב השכר דירה בה תל אביב יקר ואף אחד לא גר בה תל אביב אז לא פלא שה הפיצות בה פשיטת רגל עם היו פותחים כמה סניפים של פיצריות זה לא היה קורה אפילו בנתניה וחדרה בחיפה וירושלים היו צריכים לפתוח פיצריות אכול בה תל אביב אז מי אסע לתל אביב לאכול פיצה היום
    סגור