השוק

קבוצת יעל חוגגת הישג מרשים: "ציון דרך משמעותי עבורנו"

קבוצת יעל זכתה במכרז ה-CRM המרכזי לממשלה. דורון גיגי, מנכ"ל קבוצת יעל:  "אנחנו שמחים על הבעת האמון בנו וגאים להיות חלק מהובלת מהפכת השירות לאזרח המבוססת על הטכנולוגיה של Salesforce"

מערכת ice |  1
קבוצת יעל (צילום יח"צ)
קבוצת יעל, השיקה את התוכנית לרכישת רישוי CRM בממשלה. התוכנית, פועל יוצא של זכיית הקבוצה במכרז ה- CRM המרכזי לייצוג Salesforce בממשלה, עמדה במרכזו של כנס שהתקיים הבוקר (רביעי) במלון מצודת דוד בירושלים, בשיתוף מנהל הרכש הממשלתי, מערך הדיגיטל הלאומי, Salesforce ו-AWS ובהשתתפות בכירי ענף המחשוב בממשלה. 
במהלך הכנס, הוצגו עקרונות המכרז המאפשר למשרדי ממשלה, יחידות סמך וגופים נלווים מורשים לרכוש מקבוצת Yael, נציגתה הבלעדית של סיילספורס במגזר הציבורי, את הרישוי עבור מערכת ה-CRM של Salesforce בענן המקומי בישראל.
מעבר לפתרון CRM, מהווה Salesforce פלטפורמה רחבה ובעלת פתרונות יעודיים המותאמים למגזר הציבורי ומאפשרים התמודדות מוצלחת ויעילה עם הדרישות השונות של משרדי הממשלה. דורון גיגי, מנכ"ל קבוצת יעל: "המהלך מתרחש במטרה להאיץ תהליכים דיגיטליים במגזר הציבורי ובסופו של דבר, להצעיד קדימה ולשפר את תהליכי ניהול השירות לאזרח, באופן המותאם לכל משרד ושירותיו השונים".
עוד הוסיף מנכ"ל קבוצת יעל: "אנחנו שמחים על הבעת האמון בנו וגאים להיות חלק מהובלת מהפכת השירות לאזרח המבוססת על הטכנולוגיה של Salesforce. זהו ציון דרך משמעותי עבורנו ועבור לקוחותינו מהמגזר הממשלתי והציבורי".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זאת לא הבעת אמון בהם, הם פשוט נתנו מחיר זול (ל"ת)
    עומר 09/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור