השוק

תומר ראב"ד קורץ למשקיעים הזרים: "הרגולטור בישראל ברובו מקצועי"

יו"ר בזק, בכובעו כנציג הישראלי של קרן ההשקעות סרצ'לייט, בעלת השליטה בענקית התקשורת הישראלית, במסר חד למשקיעים הזרים בישראל: "משקיעים מתוחכמים יכולים לראות את היסודות החזקים והיחודיים של ישראל מבעד לרעש", ואפילו רומז - האם הקרן מתכננת שינויי הנהלה בבזק? זו התשובה
יהודה לוינגר | 
תומר ראבד (צילום אוראל כהן)
תומר ראב"ד, יו"ר בזק, מאז תחילת דצמבר שנה שעברה, במסר אופטימי למשקיעים הזרים, במיוחד בכל הקשור לרגולציה בישראל. את הדברים אמר אתמול (שלישי) ראב"ד בכובעו כנציג קרן ההשקעות הפרטית סרצ'לייט המחזיקה בשליטה על בזק, בכנס  ה-JOURNEY השנתי של פירמת הייעוץ וראיית החשבון EY.
על השאלה איך שחקנים בינלאומיים חושבים שהם מסתכלים על העסקים המוסדרים בישראל, יו"ר בזק ענה: "עד כמה שזה נשמע משוגע, הרגולטורים בישראל הם בעיקר מקצוענים ותומכים בעסקים. ראינו גם אימוץ הולך וגובר של סטנדרטים בינלאומיים, במגזרי הטכנולוגיה/פיננסים/טלקו - בעיקר מגישה של האיחוד האירופי".
בדבריו, הוסיף ראב"ד שאכן השינויים התכופים בישראל, במיוחד בתקופה האחרונה, עלולים להשפיע - במיוחד כאשר ממשלות שונות מתחלפות וסדרי העדיפויות של כל ממשלה יכולים להשתנות - אבל: "משקיעים מתוחכמים יכולים לראות את היסודות החזקים והיחודיים של ישראל מבעד לרעש".
בתשובה מעניינת, ייתכן וראב"ד גם רמז על מה חושבת סרצ'לייט על הנהלת בזק מבפנים. נציג סרצל'ייט נשאר על כמה הוא ממוקד בשימור הנהלה או בהחלפתה ברכישות ומיזוגים שעסוקה בהן הקרן. על כך ענה יו"ר בזק כי ברוב ההשקעות, הם משקיעים באנשים ולא רק 'בעסק' ובמיוחד כאשר מדובר בישראל שכאן "ההון האנושי הוא שיקול מרכזי". עוד הוסיף כי "אתה צריך לחתום על שמירת מפתחות הניהול ביום הראשון או שתהיה לך תוכנית גיבוי להנהלה". לדבריו, האפשרויות האלה צריכות להיות כלולות אפילו במכתב הכוונות הרשמי (LOI) במיוחד בעת רכישת שליטה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה