השוק

דרמה ביוניקורן הישראלי: הבורד הדיח את המנכ"ל - שלא מוכן לעזוב

במהלך דרמטי ב-OpenWeb, הודיעה החברה על מינויו של טים הרווי כמנכ"ל החדש, אך המייסד נדב שובל הודיע במייל ובפוסט בלינקדאין כי אינו מתכוון לעזוב את התפקיד ומאשים את הדירקטוריון בהפרת החוזה שלו. שובל הביע צער על הבלבול שנגרם לעובדים, בעוד הרווי פרסם הודעה משלו בהודה לשובל על תרומתו לחברה
מערכת ice | 
חברות יוניקורן בישראל-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת OpenWeb, היוניקורן הישראלי העוסק בתחום טכנולוגיות שיפור השיח ברשת, כמרקחה. המייסד נדב שובל הוחלף כביכול בתפקיד המנכ"ל על ידי יו"ר הדירקטוריון טים הרווי. בהודעה פנימית שנשלחה לעובדים, הוכרז על מינוי הרווי, אך שובל מיהר לשלוח מייל ופרסם פוסט בלינקדאין שבו הבהיר כי אינו מתכוון לעזוב את התפקיד.
שובל טוען כי החלטת הדירקטוריון להחליפו מפרה את החוזה שלו, אף שנערך מפגש לעובדים ובו הם התבשרו כביכול על השינוי בחברה. בעקבות המחלוקת, פנה הרווי בהודעה אישית לתודה לשובל על תרומתו לחברה. OpenWeb, אשר נוסדה ב-2012 והפכה ליוניקורן בסוף 2021, עוסקת בשיפור השיח הציבורי אונליין.
'הבורד החליט להתקדם עם ניסיון החלפת ההנהלה ופועל בניגוד לאינטרס של החברה", כתב שובל בפוסט ובמייל, "אני מצטער על הבלבול והסטרס שההכרזות של היום גרמו לכם. אני כאן לכל דבר שתזדקקו". כאמור, החברה הוקמה במרץ 2012 על ידי נדב שובל, רועי גולדברג וישי גרין. בשנותיה הראשונות נקראה החברה Spot.IM. החברה מפתחת תוכנה לאתרי תוכן, שמאפשרות לקיים באתר התוכן את הדיון בתכנים המוצגים בו, בלי שהגולשים יעברו לשם כך לרשתות החברתיות. 
החברה גייסה 150 מיליון דולר במימון קרנות מובילות ומספר משקיעים פרטיים. המחלוקת הנוכחית מצביעה על סערה ניהולית שיכולה להשפיע על עתיד החברה והכיוונים האסטרטגיים שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה