השוק

טלטלה בנמל חיפה: המנכ"ל הודח סופית מתפקידו

אודי שרון, מנכ"ל נמל חיפה, זומן לאחרונה לשימוע לפני פיטורים, לאחר שהיו"ר רון מלכא פעל להדחתו. כעת נודע כי הדירקטוריון דחה את טענותיו על הסף והחליט סופית על הדחתו 
מערכת ice |  2
נמל חיפה (צילום ליאור פתאל)
אודי שרון, מנכ"ל נמל חיפה, זומן לאחרונה לשימוע לפני פיטורים, לאחר שהיו"ר רון מלכא פעל להדחתו. היום (שני) נודע כי אחרי השימוע, הדירקטוריון דחה את טענותיו על הסף והחליט סופית על הדחתו של המנכ"ל אודי שרון, שהגיע על ידי בעלי השליטה בנמל, קבוצת אדאני.
כזכור, הכל החל אחרי שרק לאחרונה, הוענק לו בונוס על ביצועיו בשנת 2023. אלא שאז, התרחשה הדחתו על רקע טענותיו של שרון לשחיתות לכאורה של היו"ר מלכא, סיפור שפורסם ב"כלכליסט". 
מרכז החשדות התנגדותו לבקשת היו"ר רון מלכא להחליף את סוכן הביטוח הנוכחי של נמל חיפה בסוכן חדש עם ניסיון מוגבל בתחום ביטוחי הנמלים. סוכן הביטוח המיועד, לדבריו, הוא בנו של יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד, חבר קרוב של מלכא. ביום שישי האחרון נערך השימוע לשרון, בו נכח גם עו"ד בועז בן צור.
ההחלטה להדחתו התקבלה באמצע חודש אוגוסט, לאחר שיו"ר הנמל מלכא טען כי הנמל חווה ירידה בתוצאות הכספיות על רקע התחרות הגוברת עם נמלים מתחרים. ההדחה הובלה על ידי חברת אדאני ההודית, שבה מלכא משמש יו"ר הנמל מטעמה.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ד״ר הלפרין וחבורתו
    קיבוצניק שנעשק 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המנכ״ל של הנמל היה מצויין אבל לא הסכים לשחיתות בדירקטוריון. מלכא הוא רק בובה, זאת עוד חברה מצויינת שד״ר אריאל הלפרין שמושך באמת בחוטים וחבורתו מקרן טנא השקיעו בה - הרסו אותה
    סגור
  • 1.
    האם מי שהוא מתחלק בעמלות? (ל"ת)
    שאלה 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור