נדל"ן ותשתיות

הדרמה בנמל חיפה: מדוע היו"ר הדיח את המנכ"ל? "טענה מופרכת"

על פי ההערכות, המנכ"ל אודי שרון טוען כי הודח לכאורה בעקבות טענות לשחיתות מצד היו"ר רון מלכא. במרכז הפרשה: התנגדותו לבקשת היו"ר רון מלכא להחליף את סוכן הביטוח הנוכחי של נמל חיפה בסוכן חדש, שהוא גם בנו של יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד. נמל חיפה: "כל שביקש הנמל הוא להביא להליך תחרותי"
מערכת ice |  3
נמל חיפה (צילום ליאור פתאל)
אודי שרון, מנכ"ל נמל חיפה, זומן לאחרונה לשימוע לפני פיטורים, לאחר שהיו"ר רון מלכא פעל להדחתו. רק לאחרונה, הוענק לו בונוס על ביצועיו בשנת 2023. אלא שאז, על פי שרון ולפי דיווח של גולן חזני שהובא בכלכליסט, התרחשה הדחתו על רקע טענותיו של שרון לשחיתות של היו"ר מלכא.
על פי הפרסום, במרכז החשדות התנגדותו לבקשת היו"ר רון מלכא להחליף את סוכן הביטוח הנוכחי של נמל חיפה בסוכן חדש עם ניסיון מוגבל בתחום ביטוחי הנמלים. סוכן הביטוח המיועד, לדבריו, הוא בנו של יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד, חבר קרוב של מלכא. ביום שישי האחרון נערך השימוע לשרון, בו נכח גם עו"ד בועז בן צור.
ההחלטה להדחתו התקבלה באמצע חודש אוגוסט, לאחר שיו"ר הנמל מלכא טען כי הנמל חווה ירידה בתוצאות הכספיות על רקע התחרות הגוברת עם נמלים מתחרים. ההדחה הובלה על ידי חברת אדאני ההודית, שבה מלכא משמש יו"ר הנמל מטעמה.
מנמל חיפה נמסר בתגובה לפרסום בכלכליסט: "המדובר בטענה חסרת בסיס ומופרכת, שהועלתה במסגרת מהלך לבחינת המשך העסקתו של המנכ״ל. לגופם של דברים, כל שביקש הנמל הוא להביא להליך תחרותי של קבלת הצעות לביטוח, בקשה שבפועל הובילה להוזלה של ממש בעלות הביטוח".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ריח לא טוב
    יהודית 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולם מרשים לעצם כבשלהם הסיפור לא מריח טוב נוכחנו לדעת ששמור לי ואשמור לך נמצא בכל מקום בישראל המושחתת.
    סגור
  • 2.
    שותפות רקובה בנמל
    אחד שבאמת יודע 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יו״ר רון מלכא אדם ראוי ורציני, שמיצג את קבוצת אדאני המכובדת בישראל. מאחורי הקמפיין המכוער להשחיר את שמם של מלכא ואדאני עומדים השותפים הממורמרים שלהם בנמל - קבוצת גדול בראשות ד״ר אריאל הלפרין וקרן טנא.
    סגור
  • 1.
    יש פתרון.
    7-7-7. 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לי תחושה חזקה במיוחד שמאחורי פיטוריו של המנכ"ל הזה עומדים להם לפי דעתי מעשי מעילה-\ואו\-שחיתות חמורים כביכול שבהחלט גם ראוי לחקור אותם לאלתר.
    סגור