השוק

סיכום המסחר בוול סטריט: אנבידיה חוזרת לעלות ומוסיפה לערכה כ-2%

רכבת ההרים של אנבידיה ממשיכה לדהור. יצרנית השבבים אמורה לדווח על תוצאות רבעוניות ביום רביעי הקרוב, וחווה תנודתיות בוול סטריט. הלילה היא מסיימת את יום המסחר בעליות של 1.76%. טסלה יורדת ב-1.40% 
מערכת ice | 
אנבידיה (צילום באדיבות אנבידיה ישראל)
המסחר בבורסה בניו יורק נסגר הלילה (שלישי) בעליות קלות ובמגמה מעורבת. מדד נאסד"ק 100 עלה ב-0.34%, S&P 500  רושם עלייה דומה של 0.16% ודאו ג'ונס מסיים ביציבות ונסחר סביב רמות הבסיס עם עלייה זניחה של 0.02%.
מניית אנבידיה, יצרנית השבבים, עולה היום ב-1.76% והופכת להיות ויותר תנודתית בזמן שמשקיעים מחפשים סימן לכך שספקי ענן גדולים מפגינים תיאבון שונה למעבדי בינה מלאכותית. יצרנית השבבים הייתה המרוויחה העיקרית מתנופת הבינה המלאכותית, ועומדת לדווח על רבעון רביעי ברציפות של צמיחה תלת ספרתית בהכנסות.
כזכור, לאחר שהגיעה לשיא ביוני האחרון והפכה לזמן קצר לחברה הציבורית היקרה בעולם, אנבידיה המשיכה לאבד כמעט 30% מערכה במהלך שבעת השבועות הבאים, והשילה שווי שוק של כ-800 מיליארד דולר.
המפסידות הגדולות היום בנאסד"ק 100 הן PDD Holdings DRC בעלת הקמעונאית הסינית TEMU שממשיכה לרדת ב-4.46%. מודרנה שמאבדת מערכה 3.81% ו-MongoDB  מסד הנתונים המוביל בעולם שיורד ב-2.75%.
מנגד, המרוויחות המרוצות של היום הן אנלוג דיבייסז עם עלייה של 2.89%, קוואלקום שמוסיפה לערכה 2.59% וסטארבקס שחוזרת לשערים הירוקים עם עלייה של 2.55%.מניית מטא (פייסבוק) יורדת הערב ב-0.18% לאחר דיווח של מנכ"ל פייסבוק, מארק צוקרברג, לוועדת המשפט של בית הנבחרים, שם צוטט אומר: "נכנענו ללחצים של ממשל ביידן לצנזר פוסטים בנושא הקורונה - אני מתחרט על כך".
מניית טסלה יורדת ב-1.40%, אינטל מאבדת 0.30%, מיקרוסופט ללא תנועה עם עלייה של 0.08% בלבד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה