השוק

מנכ"ל סלקום המודח בדרך לג'וב חדש: זה היעד הבא שלו

לאחר שמנכ"ל אלקטרה פאוור חן מלמד, הודיע אתמול שהחליט לעזוב את החברה, נדמה שבאלקטרה לא נחו והחלו כבר לחפש לו מחליף. השם המוביל לרשת את חן הוא לא אחר ממנכ"ל סלקום המודח דניאל ספיר | כל הפרטים
מערכת ice |  2
דניאל ספיר (צילום סיון פרג)
במקביל לדוחות כספיים המוצלחים שפרסמה חברת אלקטרה פאוור, הודיעה על כך שחן מלמד מי שימש כמנכ"ל בשנתיים האחרונות יעזוב את תפקידו. כעת, נראה שהיא לא חיכתה וכבר החלה בחיפוש המחליף שלו.
על פי הפרטים שפורסמו לראשונה בכלכליסט, אחד המועמדים המובילים לרשת את מקומו של חן, הוא לא אחר ממנכ"ל סלקום המודח דניאל ספיר. למרות שסלקום בהנהגתו הציגה תוצאות כספיות טובות למדי, חברי ההנהלה של סלקום בחרו להדיח את ספיר מתפקידו בחברה. 
הידיעה אודות פיטוריו של ספיר מסלקום הפתיעה גורמים רבים בשוק זאת לאחר על פי הדוחות של הרבעון השני של השנה, סלקום הציג את הרווח הנקי הגבוה ביותר שרשמה מזה שמונה שנים, אשר עומד על 55 מיליון שקל.
במקביל לו, אלקטרה פאוור הציגה במהלך הרבעון השני של השנה, זינוק של 20% בהכנסות לצד רווח של 2.4 מיליון שקל. בשונה מספיר, למרות הנתונים החיוביים דווח שמנכ"ל אלקטרה פאוור היוצא חן מלמד, החליט לעזוב את החברה ביוזמתו האישית ולא משום שהוא פוטר מתפקידו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סלקום
    מאיר 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם בחינם אני לא אתחבר לסלקום. אוהב שונאי ישראל
    סגור
  • 1.
    בהצלחה
    מיק 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאן שתגיע כולם ירוויחו תרתי משמע
    סגור