השוק

דרמה באלקטרה פאוור: למרות הזינוק ברווחים, המנכ"ל הכריז על פרישה

שנתיים לאחר שנכנס לתפקיד ובצל הדוחות הכספיים שהציגו עלייה של 20% הכנסות לעומת הפסד אשתקד, מנכ"ל חברת האנרגיה אלקטרה פאוור חן מלמד, הודיע על כוונתו לפרוש מתפקידו | כל הפרטים
מערכת ice | 
חן מלמד, מנכ"ל אלקטרה פאוור (צילום דרור סבג, shutterstock, freepik)
שנתיים אחרי שנכנס לתפקיד חן מלמד מנכ"ל אלקטרה פאוור, הודיע שיעזוב את תפקידו בחברה. מאז שמלמד נכנס לתפקידו החברה רשמה עליות ומורדות בהן ירידה של 72% בשווי המנייה. 
עם זאת, אם מתסכלים על התוצאות הכספיות של החברה ברבעון השני של השנה, אפשר להגיד בפה מלא שאלקטרה פאוור דווקא נמצאת בתקופה טובה. בנתוני הדו"ח הרבעוני החברה הציגה עלייה של 20% בהכנסות ומעבר לרווח לאחר שרשמה הפסד בתקופה המקבילה בשנה שעברה. בנוסף, לאור הנתונים המוצלחים, החברה הודיעה על חלוקת דיבידנד בגובה של 10 מיליון שקל.
בתקופת כהונתו של מלמד כמנכ"ל אלקטרה פאוור, החברה ביצעה שינוי אסטרטגי שמהלכו החליטה להתמקד במכירות חשמל ללקוחות פרטיים תחת המותג אלקטרה פאוור והקימה את המיזם המשותף עם אנלייט למכירת חשמל ללקוחות ביתיים בישראל. 
העלייה בהכנסות הובילה את החברה לרשום רווח מפעולות רגילות של 871 אלף שקל, לעומת הפסד של יותר ממיליון שקל במהלך הרבעון המקביל בשנה שעברה. בהמשך לכך, הרווח תפעולי תזרימי זינק פי 2.8 לסכום כולל של 26 מיליון שקל ומה שהוביל לכך שהחברה סגרה את הרבעון עם רווח של 2.4 מיליון שקל לאחר שבתקופה המקבילה היא רשמה הפסד של 16 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה