השוק

זינוק של 70% בהכנסות מתחילת השנה: קרסו נדל"ן מרוויחה בגדול

קצב מכירת דירות ממשיך לעלות: קרסו נדל"ן מדווחת על תוצאותיה במחצית הראשונה והרבעון השני של השנה. מתחילת השנה היא מכרה 195 יח"ד וההכנסות קפצו ב-31% ל-304 מיליון שקל
מערכת ice | 
דן פרנס מנכל קרסו נדלן (צילום לני בן בשט)
חברת קרסו נדל"ן, אחת מהשחקניות החזקות ביותר בשוק הנדל"ן בישראל, פרסמה הבוקר (שלישי), את תוצאותיה הכספיות במהלך הרבעון השני והמחצית הראשונה של השנה. מנתוני הדו"ח למרות המשבר בשוק, קרסו נדל"ן רשמה גידול במכירות וברווחים.
הכנסות החברה במהלך הרבעון השני של השנה עלו ב-70% לסכום כולל של 200 מיליון שקל ובמקביל, במחצית הראשונה צמחו ההכנסות ב-31% בהשוואה לתוצאות שהושגו בתקופה המקבילה בשנה שעברה ל-304 מיליון שקל.
הרווח הגולמי ברבעון השני ממכירות מקרקעין, דירות ושירותיי בנייה, הסתכם לסך של כ-14 מיליון שקל,  שיעור רווחיות גולמית של 19.4%. ברבעון השני של 2024, הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות הסתכם ב-71 מיליון שקל.
במגזר היזמי, לחברה 54 פרויקטים בשלבי התכנון והביצוע, מתוכם 42 פרויקטים הם מסוג התחדשות עירונית. בסה"כ פרויקטים אלו כוללים כ-10.3 אלפי יח"ד לשיווק הצפויות להניב הכנסות של כ-22.2 מיליארד שקל ורווח גולמי של כ-4.5 מיליארד שקל במהלך השנים הבאות.
מתחילת השנה, קרסו הגדילה את מלאי הדירות למכירה בתחום המגורים עם רכישת אחזקות בחברת יושפה שלה 23 פרויקטים של תמ"א (הריסה ובניה) רובם ככולם ברובע 4 בת"א וכן 5 מתחמי פינוי בינוי, הכוללים בסה"כ 731 יח"ד לשיווק. כמו כן נכנסה כשותפה בפרויקט בפינת הרחובות הרצל וקיבוץ גלויות בת"א, הכולל למעלה מ-100 יח"ד והגדילה אחזקתה בפרויקט פינוי בינוי מתחם ראש פינה בחולון מ-50% ל-80%.
במהלך המחצית הראשונה לשנת 2024, התקבלו החלטות מוסדות התכנון הרלבנטיים בעניין מתן תוקף לתב"ע (תכנית בניין עיר) ב-3 מתחמים גדולים שהחברה מקדמת- מתחם מקווה ישראל 2-8 והגלעד 1 בחולון, מתחם הלביא 2-8 בגבעתיים ומרחב ריב"ל בת"א.
דן פרנס מנכ"ל קרסו נדל"ן, התייחס לנתוני הדו"ח ומסר כי: "קרסו מתייצבת על קצב מכירות גבוה. מתחילת השנה מכרנו 195 יח"ד ובנוסף יש בידינו 30 בקשות רכישה. במהלך תקופת הדיווח פתחנו לשיווק מספר פרויקטים חדשים, הממוקמים באזורי הביקוש ואלו תורמים לקצב המכירות הגבוה. בד בבד, מתחילת השנה השלמנו מס' עסקאות להגדלת מלאי יח"ד של החברה, בכ-1,000 יח"ד נוספות, ביחד עם שותפים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה