השוק

בנק UBS למשקיעים על הסיכונים בארץ: ההמלצה המפתיעה על ישראל

בנק UBS השוויצרי המליץ לכלל הלקוחות שלא לבצע שינויים מהותיים בכמות האחזקות הקיימות שלהם בישראל, זאת לאור מתקפת חיזבאללה. לטענת בכירי הבנק השוויצרי, אין להוריד את כמות האחזקות הקיימות בישראל על אף המתיחות הגוברת במזרח התיכון

מערכת ice | 
UBS (צילום WIKIMEDIA)
בנק UBS השוויצרי הודיע לכלל לקוחותיו כי הוא אינו ממליץ להוריד את כמות האחזקות הקיימות שלהם בישראל בשל מתקפת ארגון הטרור חיזבאללה אמש. לטענתם, ההתנהלות הפיננסית של המשקיעים לא צריכה להתאפיין בפזיזות בימים מתוחים ומורכבים אלו. 
עוד הדגישו בכירי הבנק השוויצרי, כי ל-UBS אין אינטרסים מקומיים לשוק בישראל וכי גם ככה הרכיב של התיק הישראלי קטן, לכן אין לנהוג בפזיזות ולבצע שינויים מהותיים בתיק ההשקעות.
מארק האפלה, מנהל ההשקעות הראשי בחטיבת ניהול העושר הגלובלי, הודיע היום (שני) לכלל הלקוחות כי נרשמת מתיחות מוגברת במזרח התיכון. בסקירה שערך האפלה עבור לקוחותיו, צוין כי עסקת הפסק האש והחזרת האש לא התקדמו משמעותית והמגעים בין שני הצדדים יימשכו בימים הקרובים. 
הבנק השוויצרי הקפיד להזכיר ללקוחותיו את מתקפת חיזבאללה במג'דל שמס אשר הובילה למותם של 12 ילדים ואף את חיסול בכיר ארגון הטרור חמאס, איסמאעיל הנייה באיראן.
בהודעה הרשמית שיצאה מבנק UBS לכלל הלקוחות, צוין כי על המשקיעים להימנע מיציאה מנכסי סיכון בתגובה לאי הוודאות הגיאו פוליטית בטווח הזמן המיידי. "אנו ממליצים למשקיעים להימנע מיציאה מנכסי סיכון בתגובה לאי־ודאות הגיאו־פוליטית בטווח הזמן המיידי", כך ציין האפלה. 
לצד זאת, הודגש כי הבנק השוויצרי מחפש אחר כלים אפקטיביים שבעזרתם משקיעים רבים יכולים לשפר את יציבות התיקים שלהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה