השוק

בנק UBS: לא להתרגש מנתון בודד, הסיכון למיתון נותר נמוך

צפירת הרגעה מגיעה גם מכיוון הבנק האוניברסלי UBS: בבנקים מצפים ל"נחיתה רכה" לכלכלת ארצות הברית עם צמיחה של מעט מתחת ל-2% והתמתנות באינפלציה
מערכת ice | 
UBS (צילום WIKIMEDIA)
בנק UBS מצנן את הרוחות בעקבות הירידות החדות של יום שני. בבנק מחזקים את הערכתו של יו"ר הפד כי שוק התעסוקה האמריקאי נשאר בריא ונתוני התעסוקה החלשים בארצות הברית ביולי עדיין לא מעלים משמעותית את הסיכון למיתון.
כפי שכבר דיווחנו, ייתכן שהביקוש הנמוך לעובדים ביולי הושפע מנזקי הוריקן בריל ועליית שיעור האבטלה עשויה לנבוע מהגדלת היצע העובדים ולא מפיטורים. למרות שחברות מצביעות על האטה בפרסום, תעשייה ותוכנה, מרווחי הרווח נותרו יציבים ואין צפי לפיטורים.
בהיבט השוק, מניות צפויות להמשיך ולהיות תנודתיות בטווח הקצר, אך ב-UBS מצפים שהחששות בנוגע לצמיחה יתגלו כמופרכים. הורדות הריבית של הפד בעבר הובילו לעלייה בשוק המניות.
עם ההורדות הצפויות בספטמבר ובדצמבר, בבנק מעריכים שנראה גידול של 11% ברווחי חברות ה-S&P 500 ב-2024 ו-8% בשנת 2025. באג"ח, התנודתיות צפויה להימשך בטווח הקרוב, עם אפשרות לעלייה באג"ח איכותיות אם החששות ממיתון יימשכו. עם זאת, אם הנתונים יראו שהכלכלה האמריקאית בדרך לנחיתה רכה, בבנק מעריכים שהתשואות יתייצבו בטווח של 3.5%-4.0% עד סוף השנה .

בבנק חוזרים על המלצותיהם למשקיעים להתמקד באיכות ולשמור על איזון וגיוון בהשקעות באמצעות אג"ח איכותיות, זהב והשקעה בפרנק השוויצרי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה