השוק

גאווה ישראלית: מותג השוקולד האהוב גייס 7 מיליון שקל

בפעם השנייה: מותג השוקולד הטבעוני הישראלי 'פנדה' הודיע על סיומו של גייס הון מוצלח במהלכו הושג סכום בגובה של  7 מיליון שקל במסגרת קמפיין מימון המונים. מייסדי החברה: "אנחנו מודים לקהילת המשקיעים שלנו על האמון המתמשך"
מערכת ice | 
שוקולד (צילום אילוסטרציה AI)
מותג השוקולד הטבעוני פנדה המיוצר בישראל בקיבוץ גבע, הודיע היום (שני) על כך שהשלים בהצלחה את קמפיין גיוס ההמונים השני שלו בו ביצע בהצלחה גיוס של 7 מיליון שקלים.
כזכור, בשנת 2021 לקראת הפריצה לשוק הקמעונאות האמריקאי, פנדה יצאה לקמפיין השקעות המונים כאשר בתוך שבוע גויסו 6.5 מיליון שקלים אחד מקמפיינים הגדולים והמהירים ביותר בישראל עד היום.
שני הגיוסים נערכו בפלטפורמת השקעות ההמונים Fundit. כמו כן, ב-2022, גם קבוצת משקיעים פרטיים אמריקאים הצטרפה למעגל המשקיעים בפנדה והשקיעה 3 מיליון דולר בחברה.

שוקולד פנדה, צילום: פנדה
החברה תמנף את הגיוס הנוכחי כדי לגייס את המשאבים הנדרשים להמשך הצמיחה וההתבססות בשוק האמריקאי ולבנות מותג שמוכר בעשרות מיליוני דולרים בשנה. בנוסף, פנדה מתכננת להשתמש בחלק מהכספים לתמיכה בצמיחתה בשוק הישראלי, שם החברה כבר רואה עלייה בנתח השוק שלה בקטגוריית שוקולד החלב הפרימיום.
שוקולד פנדה משווק בארה"ב ב700 נקודות מכירה בצפון-מזרח ארה"ב בשם 7th Heaven ורשם את ההשקה המוצלחת ביותר בשוק האמריקאי בקטגוריית השוקולד הטבעוני, עם קצב מכירות גדול פי 3 בשלושת החודשים הראשונים ביחס למתחרה המוביל.
שוק השוקולד בארה"ב מגלגל מדי שנה כ-18 מיליארד דולר. השוק, נשלט בידי 5 חברות: הרשיז, מונדליז, פררו, מארס ונסטלה. למרות שהוא לא רשם שינויים משמעותיים בשנים האחרונות, אנחנו עדים בעשור האחרון לצמיחה משמעותית של מותגים צעירים שמצליחים לייצר נישות חדשות בשוק.

דניאל משמאל ואליה מימין מייסדי שוקולד פנדה, צילום: אורי ברקת
לדברי דניאל ואליה ברקת מייסדי שוקולד פנדה: "אנחנו מודים לקהילת המשקיעים שלנו על האמון המתמשך. לפני קצת יותר משנתיים, העזנו להכריז בקול רם על חלום גדול שיש לנו להביא את פנדה למדפי השוק האמריקאי, הידוע כשוק קשה ותחרותי כשאין הרבה דוגמאות לחברות ישראליות שהצליחו לעשות את זה. האמנו שיש לנו מוצר ייחודי שעונה על פער אמיתי בשוק, ולשמחתנו הקהילה שלנו האמינה ביחד איתנו וגייסנו כסף במטרה להסתער על החלום קדימה. דווקא עכשיו, בתקופה מורכבת זו, אנחנו גאים במיוחד להיות חברה ישראלית שמצליחה בארה"ב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה