השוק

סיכום המסחר בוול סטריט: אינטל וטסלה נופלות בכ-6%

המסחר בוול סטריט ננעל הלילה במסכים אדומים כשמניות ההייטק מובילות את המגמה. הדאו ג'ונס ירד ב-0.43%, נאסד"ק מאבד מערכו 1.68%, ו-S&P 500 רושם ירידה של 0.89%. דריכות לקראת נאומו מחר של ג'רום פאואל

מערכת ice | 
אינטל (צילום Magma Images)
סימני לחץ ניכרו היום (חמישי) בבורסה על רקע הציפייה המתוחה לנאומו של יו"ר הפדרל ריזרב, ג'רום פאוול, בוועידת ג'קסון הול מחר, ועליית תשואות האג"ח הממשלתיות לעשר שנים, שקופצות בעשר נקודות בסיס ל-3.88%.
מניות ההייטק הובילו היום את הגרפים מטה כשמודרנה ניצבת בראש רשימת המפסידות עם ירידה של 6.47%, ומאחוריה אינטל עם ירידה של 6.12% . גם מניית טסלה סופגת חבטה ומאבדת 5.65% מערכה היום. מי שהצליחו לשמור על עליות גם ביום כזה הן מניות גיליז סיינסז (1.02%) FDD Holdings DRC (0.88%) ובוקינג הולדינגס (0.81%).
דו"ח משרד העבודה האמריקני שפורסם היום, הצביע על כך שפחות עובדים מהצפוי ביקשו לקבל דמי אבטלה בשבוע שעבר. המספר עדיין נמוך יחסית לנתוני העבר, אך העלייה עשויה לאותת על שוק עבודה שממשיך להתקרר.
על פי כל התחזיות, יו"ר הפד עתיד להכריז מחר על הורדת ריבית, אך לא ברור אם ההפחתה תהיה ברבע או בחצי אחוז. פרוטוקולי הפד מפגישת הריבית ביולי, שנחשפו אמש, הצביעו על כך שמרבית חברי הוועדה תומכים בהורדת ריבית בספטמבר.עוד מניות בולטות בנאסד"ק 100: אמזון יורדת ב-2.21%, אנבידיה מאבדת 3.66% משוויה, אפל בירידה מתונה של 0.77%, ומטא (פייסבוק) יורדת ב-0.60%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה