השוק

כלי הרכב המטריפים של מיה דיינמיקס כובשים את העולם - איזו מדינה זכתה?

כלי הרכב של החברה הישראלית שעתיד לטרוף את העולם, מתחיל את דרכו בארה"ב. החברה חתמה על עסקה גדולה עם מפיץ אמריקאי להפצת כלי הרכב שלה
מערכת ice | 
מיה דיינמיקס רכב חשמלי אישי (צילום מיה דיינמיקס)
חברת מיה דיינמיקס הציבורית מדווחת על הוצאת משלוח ראשון של כלי הרכב המיוחד Mia Four לשוק האמריקאי. בהזמנה נשלחו כ-1,000 כלים למפיץ הבלעדי בארצות הברית Quadsolo LLC ע"ס 3.5 מיליון דולר.
המשלוח כולל כלי רכב עם הנעה 4X4 וסוללה עם טווח רווח של עד 100 ק"מ, אשר פותחו במיוחד בחודשים האחרונים לשוק האמריקאי ובהתאם לתקינה הנדרשת. הצפי להשלמת מסירת ההזמנה הוא במהלך חודש ספטמבר 2024 והחברה מאמינה שהכלים הראשונים יסופקו ללקוחות כבר בסוף החודש הבא.
מנכ"ל מיה דיינמיקס, איציק קלדון מסר: "זוהי אבן דרך חשובה נוספת בהתפתחות החברה והחדירה שלנו לארה"ב, אחד משוקי היעד המרכזיים שלנו. ההתמודדות עם ייצור סדרתי ראשון בסדר גודל כזה מהווה אתגר תיכנוני ולוגיסטי אשר צלחנו היטב ואנו בטוחים כי איכות המוצרים תדבר בעד עצמה."
כזכור, מוקדם יותר החודש חברת מיה דיינמיקס דיווחה על מהלך משמעותי להרחבת נוכחות כלי הרכב גם באירופה, באמצעות הקמת חברה משותפת עם דנוקי, שלה מעל 14 שנות ניסיון בתחומי התיירות. החברה המשותפת תקרא Moove ותציע את כלי הרכב-פנאי של מיה דיינמיקס לשימושים תיירותיים בערים במרכזיות ברחבי אירופה.

צילום: יח"צ
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה