השוק

מיה דיינמיקס בשיתוף פעולה עולמי: זו החברה שאיתה חתמה

חברת מיה דיינמיקס תקים חברה משותפת עם חברת דנוקי שמפיצה את כלי MIA FOUR. החברה החדשה תקרא "מוב" והיא תעסוק בתחום התיירות הרכובה באירופה
מערכת ice | 
מיה דיינמיקס (צילום יחצ)
חברת המיקרו-מוביליטי, מיה דיינמיקס, מדווחת על הסכם עם חברת דנוקי המשמשת כמפיצת כלי MIA FOUR ביוון, להקמת חברה משותפת בהחזקה שווה של 50% ע"י כל אחד מהצדדים. החברה המשותפת שתיקרא "מוב" תעסוק בתחום התיירות הרכובה תוך שימוש בכלי מיה דיינמיקס ותפעל בפריסה רחבה ביבשת אירופה.
במסגרת ההסכם, תספק מיה דיינמיקס לטובת החברה המשותפת את מוצרי מיה פור על פי הזמנה במחיר עלות וחברת דנוקי תמנף את מומחיותה וניסיונה בתחום התיירות. למוצרי החברה יתרונות תחרותיים על פני החלופות המוכרות בתחום התיירות הרכובה, בו צברה החברה ניסיון בשוק המקומי וכן מכירה של מאות כלים לייעוד זה בישראל.
הכלים מסוג "מיה פור" של החברה בטוחים יותר ואינטואיטיביים יותר מול החלופות ומתאימים למכוון רחב יותר של מסלולים רכובים ליצירת חווית תיירות מושלמת. בחברה מעריכים כי שימוש בכלי המיה פור בפריסה רחבה של נקודות תיירות באירופה תחזק את מותג החברה ויביא להאצת הביקוש הבינ"ל למוצרי החברה.
מנכ"ל מיה דיינמיקס, איציק קלדרון: "אנו שמחים על הקמת המיזם המשותף עם חברת דנוקי ומאמינים ביכולתנו להצליח לכבוש נתח שוק בתחום התיירות הרכובה. אנו בטוחים כי הפריסה המהירה של התוכנית האסטרטגית ושימוש גובר בכלי החברה בערים הגדולות והמתוירות באירופה יאיצו את חיזוק המותג מיה דיינמיקס בעולם."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה