רכב

הפיתוח של מיה דיינמיקס משגע את העולם: הזמנות ב-18 מיליון שקל

חברת המיקרו-מוביליטי, מיה דיינמיקס הישראלית, מדווחת על קבלה הזמנה לכלי הMia-four בהיקף של 1.35 מיליון שקל. בנוסף, דיווחה החברה על קבלת מקדמה נוספת בסך 1.3 מיליון שקל מחברת Quadsolo LLC, שהנה המפיצה הבלעדית של החברה בארה"ב ובקנדה. עד כה החברה מכרה השנה מוצרים ב-18 מיליון שקל, כשבשנה שעברה מכרה בכל השנה מוצרים ב-7.1 מיליון שקל
מערכת ice | 
מיה דיינמיקס (צילום יחצ)
חברת המיקרו-מוביליטי, מיה דיינמיקס הישראלית, מדווחת על קבלה הזמנה לכלי הMia-four בהיקף של 1.35 מיליון שקל. ההזמנה הנה לגרסת הנעה 2X4 ולגרסת 4X4 ואביזרים נלווים שהחברה פיתחה לאחרונה. 
בנוסף, מדווחת החברה על קבלת מקדמה נוספת בסך 1.3 מיליון שקל מחברת Quadsolo LLC, שהנה המפיצה הבלעדית של החברה בארה"ב ובקנדה. המקדמה מהווה 10% נוספים מסך ההזמנה הכוללת עליה דיווחה החברה בחודש ינואר 2024.
בשבועות הקרובים החברה צפויה להשלים את מסירת ההזמנה לידי המפיץ ולקבל את יתרת התשלום ע"ס 7.7 מיליון שקל. עד כה הועברו לידי מיה דיינמיקס 40% מהיקף ההזמנה הכוללת עבור 1,000 כלי Mia-four ממפיץ החברה בצפון אמריקה. 
החברה מעדכנת כי סכום ההזמנות המצטבר לשנת 2024 עד כה מסתכם בכ-18 מיליון שקל, אשר מהווים יותר מהכפלה של סך המכירות לשנת 2023 אשר הסתכמו לסך של 7.1 מיליון שקל. 
מנכ"ל מיה דיינמיקס, איציק קלדרון: "אנו ממשיכים להתקדם לעבר היעדים שהצבנו לשנת 2024 בשאיפה להגיע לסך מכירות של כ-30 מיליון שקל ומכירת אלפי כלים מסדרת Mia-four בשתי הגרסאות שלה. אנו ממשיכים להתקדם בפיתוחה של הגרסה האורבנית של ה- Mia-four אשר הודענו על השלמת פיתוח אב-הטיפוס שלה בחודש מאי. מדובר כלי מוקטן 4 גלגלי המותאם למרחב האורבני שייצא לשווקים ב-2025 וצפוי להוות מנוע צמיחה חדש ומשמעותי שלנו".
קלדרון הוסיף: "כחברה שמתמקדת בפיתוח ליבת הטכנולוגיה הייחודית שלנו ואיכות המותג, נמשיך לקדם פיתוחים נוספים בעלי פוטנציאל עסקי משמעותי ולמקד את פעילותה של מיה דיינמיקס בגיוון הכלים שלנו לתחומי תחבורה ושימושים שונים ובמקביל לייצר הסכמי הפצה אסטרטגיים בשוקי היעד העיקריים". 
ה-Mia Four הינו כלי תחבורה ארבע גלגלי חשמלי המיועד להתניידות של יחידים בתוואי שטח שונים, המבוסס על טכנולוגיה חדשנית בעלת פטנטים במערכת ההיגוי והמתלים, המתאים לשימושים שונים הן בעולמות האכיפה והביטחון והן בסקטור הפרטי, ככלי לחובבי ספורט ואקסטרים, לעסקים בתחום התיירות והאטרקציות ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה