השוק

מיה דיינמיקס בהסכם הפצה בלעדי: הסכום המטורף נחשף

חברת מיה דינמיקס מדווחת על חתימת הסכם הפצה בלעדי בארצות הברית למכירת כלים מסדרת ה-Mia Four בנוסף למוצרים נלווים בארצות הברית וקנדה, במסגרת הסכם זה חברת ההפצה Quadsolo להזמנה מיידית וראשונה של 1,000 כלים בסך 3 מיליון דולר
מערכת ice | 
כלי ה-Mai Four של מיה דיינמיקס (צילום יחצ)
חברת המיקרו-מוביליטי, מיה דיינמיקס, מדווחת על חתימת הסכם הפצה בלעדי בארה"ב למכירת כלים מסדרת ה-Mia Four ומוצרים נלווים בארה"ב ובקנדה. במסגרת ההסכם, התחייבה חברת ההפצה, Quadsolo, להזמנה מיידית ראשונית של 1,000 כלים בסך של כ-3 מיליון דולר שישווקו בצפון אמריקה. תקופת הסכם ההפצה הינה ל-5 שנים בהתאם לעמידה באבני דרך מסחריות במסגרת הסכם זה וכן להמשך התקשרות לתקופות של 5 שנים נוספות.
אבני הדרך המסחריות שנקבעו נוגעות ל-3 דגמים מסדרת כלי ה-Mia Four (שתי גרסאות הנעה אחורית וגרסת הפרפורמנס 4*4) אשר כוללות את התנאים הבאים: הזמנת מינימום 2,000 כלים במהלך 12 החודשים הראשונים להסכם, בשנה השנייה והשלישית הזמנות מינימום של 5,000 כלים בכל שנה, בשנה הרביעית והחמישית הזמנות המינימום יעמדו על 6,500 כלים כל שנה.
סך התחייבות המינימום ל-5 שנים הנה ל-25 אלף כלים בסכום מוערך של כ-75 מיליון דולר. הסכם ההפצה יחודש לתקופה של חמש שנים נוספות עם התחייבות להזמנות מינימום של 10,000 כלים לשנה או 60% מממוצע ההזמנות בפועל בתקופת השנתיים האחרונות להסכם הנוכחי – הגבוה מבניהם. 
החברה המפיצה, Quadsolo, הנה חברה חדשה אשר הוקמה ע"י אנשי העסקים אמיל מימרן ורוברט שאטלס ותשמש כמפיצה הבלעדית של מוצרי מיה דיינמיקס בארה"ב ובקנדה. לאמיל מימרן יותר מ-20 שנות ניסיון בהפצה ומכירות והנו בעלי חברת הפצה עם מכירות של מעל 60 מיליון דולר בשנה וכן בהשקעות רבות בתחום הנדל"ן. רוברט שאטלס הנו בעלי חברת טלמרקנטינג המעסיקה כ-450 עובדים בצפון אמריקה וניסיון של מעל ל-20 שנה בתחום זה. 
המפיצה תשקיע בשיווק ובפרסום מוצרי מיה דיינמיקס לקהלי היעד בארה"ב, הכוללים צרכנים פרטיים וכן גופים מסחריים וממשלתיים (B2B) ומתכוונת להתמקד ב-4 ערוצי הפצה: מכירה מקוונת, מכירות לקמעונאים, מכירות לתאגידים בתחומי השילוח, אבטחה, גולף, תיירות ועזרה ראשונה ובאמצעות פיתוח חנויות השכרה ומכירה ייעודיות לכלי מיה דיינמיקס.  כמו כן, חברת ההפצה תהיה אחראית לכל נושאי שירות הלקוחות ובכלל זה שילוח, שירותי תיקונים ואספקת חלפים ללקוחות בהתאם לתנאי האחריות על המוצרים באמצעות חברות נבחרות שישמו כמרכזי שירות. 
מבעלי Quadsolo נמסר: "אנו נרגשים ממוצרי מיה דיינמיקס ומהטכנולוגיה הייחודית שלה ושמחים לקראת עבודה משותפת עם צוות החברה. לאחר הזמנה ראשונית של 1,000 כלים, אנו שואפים להגיע בתוך שנה למכירת 5,000 יחידות ואף לשלש את המספרים עד לשנת המכירות השלישית." 
מנכ"ל מיה דיינמיקס, איציק קלדרון: "אנו גאים לחתום על הסכם אשר מהווה אבן דרך מהותית בהפיכתה של מיה דיינמיקס לחברה גלובלית. ההסכם מאפשר למיה לבנות את המותג שלה מעבר לים בשוק יעד מרכזי ולהמשיך לרכז משאבים בפיתוח הטכנולוגיה שלה ובביצוע התאמות לשימושים שונים כדי לייצר יתרון ומובילות טכנולוגית בתחום כלי התחבורה הזעירים בשנים הקרובות."
"לאחר תקופה ארוכה אנחנו מרגישים שהחברה והטכנולוגיה שלנו בשלים לקפיצת מדרגה משמעותית במכירות והפצה גלובלית כחברה בינ"ל אשר פיחתה כלי תחבורה יוצא דופן, תוצרת כחול לבן, אשר מרחיב את אפשרויות התחבורה האישית בתחום המיקרו-מוביליטי. העבודה עם מפיץ בינ"ל מייצרת גישה למכירות בקנה מידה מסחרי, בשוק יעד עיקרי, ללא צורך במקורות מימון ומשאבים כספיים גדולים. אנו מאמינים ביכולתה של קוואדסולו לשווק בהצלחה את כלי החברה בצפון אמריקה, להעניק ללקוחות מענה מיטבי ולהוות שותפה לדרך כדי למצות את הפוטנציאל המסחרי הרב בשוק היעד העיקרי שלנו."
 
קלדרון הוסיף כי "אסטרטגיית החברה הנה לחבור לשותפים אסטרטגיים לטובת הפצה בינ"ל ולהמשיך למקד את פעילותה של מיה דיינמיקס בפיתוח וייצור כלים חדשניים נוספים אשר ירחיבו את מגוון מוצרי החברה והפוטנציאל העסקי בכלל שוקי היעד" 
ה-Mia Four  הינו כלי תחבורה ארבע גלגלי חשמלי המיועד להתניידות של יחידים בתוואי שטח שונים, המבוסס על טכנולוגיה חדשנית בעלת פטנטים במערכת ההיגוי והמתלים, המתאים לשימושים שונים הן בעולמות האכיפה והביטחון והן בסקטור הפרטי, ככלי לחובבי ספורט ואקסטרים, לעסקים בתחום התיירות והאטרקציות ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה