השוק

הפניקס ביטוח חוגגת: דירוג אשראי ושם חדש לקבוצה

מידרוג הודיעה כי העלתה את הקבוצה ל-Aaa.il עם תחזית אופק יציבה. אייל בן סימון, המנכ"ל, מסר: "עדות נוספת לחוזקה שלנו וליישום מוצלח של אסטרטגיה". במקביל - הודעה על מיתוג מחודש. אז איך יקראו לה עכשיו?
מערכת ice | 
הפניקס (צילום Magma Images, shutterstock)
חברת מידרוג הודיעה היום (שלישי) על העלאת דירוג האשראי של הפינקס ביטוח ל-Aaa.il והודיעה כי תחזית אופק הדירוג שלו היא יציבה. לחברה דירוג AAAil מחברת מעלות ודירוג A2 ממודיז ו-A- מ-SAP. לדעת החברה, הדירוגים הגבוהים משקפים את החוסן הפיננסי של הקבוצה, גם בזמני משבר כמו המלחמה הנוכחית. 
אייל בן סימון, מנכ"ל קבוצת הפניקס, התייחס להעלאת הדירוג ואמר: "אנו גאים מאוד בהעלאת הדירוג ל-Aaa.il על ידי חברת הדירוג מידרוג. זוהי עדות נוספת לחוזקה של קבוצת הפניקס וליישום המוצלח של אסטרטגיה ארוכת הטווח שלנו. הדירוג הגבוה הוא נדבך נוסף בקשר ארוך הטווח שלנו עם הלקוחות שלנו והמשקיעים בקבוצת הפניקס".
בנוסף להודעה על קבלת ההעלאה בדירוג, ניצלה החברה את ההזדמנות על מנת להודיע לציבור על שינוי שמה באופן רשמי. מהיום הקבוצה תשנה את שמה מ"הפניקס אחזקות בע"מ" ל"הפניקס פיננסים". לדבריהם, שינוי השם משקף את הפעילות המגוונת של הקבוצה מעבר לפעילויות המסורתיות. לקבוצה זרוע אשראי באמצעות הפניקס גמא, פעילות השקעות ופעילויות הפצה באמצעות הסוכנים השונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה