השוק

סיכום המסחר בוול סטריט: עליות שערים בציפייה להודעת הריבית

המסכים נצבעו שוב בירוק בבורסה בניו יורק לאחר שהשבוע שעבר הביא את העליות הגדולות ביותר השנה עבור שלושת המדדים הגדולים. נאסד"ק עולה ב-1.4%

מערכת ice | 
וול סטריט (צילום edrod /freeimages)
המסחר בוול סטריט נסגר היום (שני) בעליות שערים – זה היום השמיני ברציפות. הנאסד"ק עלה ב-1.4%, S&P 500 עלה ב-1% והדאו ג'ונס טיפס ב-0.6%.
לאחר שחודש אוגוסט התחיל בסערה ובחששות ממיתון שהובילו את השוק מטה, נתונים טובים על מכירות הקמעונאיות ותביעות האבטלה שנמצאות מנגד בירידה, גרמו לשוק להתאושש ולמשקיעים לשוב.
עוד סימן לאופטימיות הוא שיעור האינפלציה השנתי שנמדד במדד המחירים לצרכן של יולי ונגע ברמתו הנמוכה ביותר מזה יותר משלוש שנים 
.

למרות הנתונים, אנליסטים שונים מעריכים תנודתיות גבוהה בתקופה הקרובה על רקע האטה בכלכלה האמריקנית. בנוסף, על פי אזהרת האנליסט, מייקל וולץ', מניות הטכנולוגיה הגדולות שמניעות את עליות השערים במחצית הראשונה של השנה, לא יוכלו להחזיק לבדן שוק בר-קיימא.
כעת, המשקיעים מביטים קדימה בציפייה להודעת הפד ביום שישי הקרוב בנוגע לריבית שצפויה לרדת על פי התחזיות.
על פי נתוני בנק אוף אמריקה, הוצאות כרטיסי האשראי נמצאות בירידה לעומת השנה שעברה - סך ההוצאה על כרטיסי אשראי למשק בית ירדה ב-1% .הנאסד"ק: המניות שהשלימו את העליות הגבוהות ביותר היום הן AMD 4.54%, וספקית השבבים אנבידיה 4.34%. חברת אילומינה המתמחה בשוק הריצוף הגנטי, סוגרת את השלישייה עם עלייה של 4.29%.
המפסידות הבולטות היום הן סטארבקס שרושמת מגמה הפוכה מהשבוע שעבר עם ירידה של 2.65%. סי.די.וו בירידה של 1.60% ופסטנאל שמאבדת מערכה 1.35%.
עוד מניות בולטות: מיקרוסופט בעלייה של 0.74%, נטפליקס בעלייה של 2.015%, טסלה מוסיפה לערכה 3.12% ואינטל עם עלייה נוספת של 3.09%. מי שחווה שפל של חמישה חודשים היא מניית חברת המדיה של טראמפ שיורדת ב-3.56%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה