השוק

סיכום המסחר בוול סטריט: עליות חדות בעקבות נתוני הקמעונאיות

הצרכנים מתריסים נגד החששות ממיתון בארה"ב ומביאים את מכירות חברות הקמעונאות לעלות ביולי באופן בלתי צפוי. וולמארט מציגה הכנסות גבוהות בדו"ח רבעוני ומביאה את המנייה שלה לזנק ב-6.58% ולרשום שיא

מערכת ice | 
וולמארט (צילום shutterstock)
על פי נתוני משרד המסחר האמריקני, המכירות הקמעונאיות עלו בחודש שעבר ב-1% לעומת החודש הקודם והגיעו לסכום כולל של 709.7 מיליארד דולר - הרווח הטוב ביותר מאז אפריל 2022 . מדובר במפגן כוח לכלכלת ארה"ב שנותרת איתנה.
המכירות זינקו על פני רוב הקטגוריות בחודש שעבר ועלו הכי הרבה בסוכנויות רכב. גם ההוצאה הקמעונאית על מוצרי אלקטרוניקה ובחנויות המזון עלתה בחודש שעבר - עלייה של 1.6% ו-1%, בהתאמה. על פי הנתונים, האמריקאים גם המשיכו לבלות בברים ובמסעדות. מי שמנגד ספגו ירידות, הן חנויות מתמחות וקמעונאי בגדים.
הקמעונאית הגדולה בעולם, וולמארט, פרסמה את דוחותיה הכספיים לרבעון ובהם רווח למניה שהיה גבוה מהתחזיות והכנסות שעקפו את הצפי של האנליסטים. מניית וולמארט זינקה היום ב-6.58% הרבה מעל שיא הסגירה הקודם של כל הזמנים.
בנוסף, למרות החשש להיחלשות בשוק העבודה, מספר המובטלים בארה"ב ירד באופן מפתיע.
נאסד"ק 100 זינק ב- 2.41% מדד S&P 500 עלה ב-1.53% והדאו ג'ונס 30 מטפס ב-1.29%.
שיאנית העליות בנאסד"ק היא מארוול טכנולוגיות עם עלייה של 8.74%. מי שלעומתה רשמה את ההפסדים הגבוהים ביותר היום היא מונדלז אינטרנשיונאל שירדה ב-1.29%.
מבין המניות הבולטות במדד, אפל רושמת עלייה של 1.35%. מיקרוסופט מצטרפת לחגיגה עם עלייה של 1.17%. מניית פייפאל בעלייה של 2.72% ואינטל מסיימת את יום המסחר עם 3.87% בסימן ירוק. עוד ענקית טכנולוגיה שנהנית מהעליות היא אמזון עם זינוק של 4.4%.  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה