השוק

סיכום המסחר בוול סטריט: גוגל בירידה לקראת פיצול אפשרי

המגמה החיובית נשמרת בוול סטריט, אם כי ברמות מתונות. העלייה מיוחסת בעיקר למגמת ההאטה באינפלציה בארה"ב וספקות באשר להורדת הריבית הצפויה ע"י הבנק הפדרלי. גוגל חווה ירידה אחרי פסיקת בית המשפט שקבעה שהיא מונפול לא חוקי

מערכת ice | 
גוגל (צילום Shutterstock)
המסחר בוול סטריט ננעל היום (רביעי) במגמה חיובית מתונה שמתווספת לעליות של חמישה ימים ברציפות - רצף העליות הארוך מזה חודש.
מדד המחירים לצרכן שפורסם היום בארה"ב טיפס ביולי ב-0.2% לעומת החודש הקודם ורושם שפל של שלוש שנים. הדולר, שנמצא בשפל של חמישה חודשים, רשם היום עלייה של 0.1% מול מטבעות בולטים כמו יורו, ליש"ט וין.  
מדד דאו ג'ונס עלה ב-0.61%. הנאסד"ק עלה ב-0.085% ו-S&P 500 רשם אף הוא עלייה מתונה של 0.38%.
"מדד הפחד" (מדד התנודתיות VIX של בורסת האופציות של שיקגו), שמציין את החשש של משקיעים בוול סטריט, ירד היום בכ-10% לרמה של 16.25 נקודות – מה שמעיד שהפאניקה מהנפילות החדות בשוק המניות בשבוע שעבר פחתה.

מי שרושמות את העליות הגבוהות ביותר בנאסד"ק היום הן קראודסטרייק (3.33%), זיסקיילר (3.09%) ומיקרון טכנולוג'י (3.05%). המפסידות הגדולות של היום הן טסלה שסיימה יום של ירידה (3.12%) לעומת עלייה ביום המסחר הקודם (5.26%), GlobalFoundries גם כן בירידה משמעותית (2.90%) ואינטל שמוחקת חלק מהעלייה מיום המסחר הקודם ויורדת ב-2.69%.
עוד נתונים: מניית אמזון בירידה של 0.08%, מיקרוסופט בעלייה של 0.69%, נטפליקס בעלייה של 2.11% ואנבידיה עם עוד עלייה של 1.67%.
מבין המניות הבולטות בנאסד"ק היום, מניית גוגל (אלפבית) רשמה ירידה של 3.90% ואיבדה 50 מיליארד מערכה. הירידה מגיעה על רקע כוונת משרד המשפטים האמריקאי לאלץ את החברה להתפצל. זאת בהמשך לפסיקת בית המשפט המחוזי בקולומביה לפיה ענקית החיפוש היא מונופול בלתי חוקי. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה