השוק

חברת המשקאות תשתלט על שוק המזון? רכישה מפתיעה ב-7.5 מיליון שקל

חברת טמפו בעסקה נוספת שמסמלת את כניסתה לתחום המזון: רוכשת את חברת זוקה המתמחה בפסטה מצוננת למסעדות, וזאת כשנה בלבד אחרי שרכשה גם את פסטה נונה
מערכת ice |  1
שוק המזון-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת המשקאות טמפו השלימה את רכישת חברת זוקה, המתמחה בייצור פסטה מצוננת למסעדות, בסכום של כ-7.5 מיליון שקל. כך חשף הבוקר (ראשון) אתר כלכליסט.
עסקה זו מסמלת את העמקת כניסתה של טמפו לשוק המזון, לאחר שלפני כשנה רכשה החברה את פעילות יצרנית הפסטה הטרייה "פסטה נונה" בישראל בסכום של 9.5 מיליון שקל. במקביל רכשה טמפו גם את השליטה בחברת אול אורגני המייצרת מזון אורגני וטבעוני.
פסטה זוקה מנוהלת על ידי יעקב קרסניק, לשעבר שף במסעדות גורמה ביניהן 'מזל דגים', 'פרגו', 'סיאסטה', 'קרן' ו'גרגנטואה' שפעלו בתל אביב בשנות התשעים. בעת שמילא תפקידי שף הבין יעקב כי ניתן להכין מראש את הפסטות שבישל, כך שתוך פחות מחמש דקות כל אדם יכול להגיש מנות גורמה. בשנת 1999 הוקמה 'זוקה', בתחילה בביתו הפרטי עד שבשנת 2003 הגיע המפעל למשכנו הנוכחי באבן יהודה.
בחודש שעבר סגרה חברת טמפו את אתר בלנד (Blend). האתר, שנולד בתקופת הקורונה כמענה לצורך הגובר במסחר מקוון, היה ניסיון אמיץ של החברה לחדור לשוק האונליין המתפתח ולספק משקאות אלכוהוליים ישירות מהיבואן לצרכן. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איפה הממונה על ההגבלים ?????
    אבי 08/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הם יהפכו למינופול ואז יקבעו מחיר למסעדות
    סגור