כסף וצרכנות

טמפו תחת מתקפה: "המשקה ללא אלכוהול" - התגלה כמכיל אלכוהול

אזרח מוסלמי נחרד לגלות שבירה היינקן שמשווקת טמפו, מכילה כמות מזערית של 0.05% אלכוהול - למרות שהיא משווקת כבירה ללא אלכוהול. מחברת טמפו נמסר: "על כל בירה ללא אלכוהול חייבת להיות הערה, כי המוצר יכול להכיל שיעור מסוים של אלכוהול כפי שמצוין באותה הוראה"
מערכת ice | 
שימוש בחומרים ממכרים-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אוהבים משקאות ללא אלכוהול? סקופ חדש - יכול להיות יש בהם (מעט) אלכוהול. אזרח מוסלמי העלה לרשת X צילום מבקבוק בירה שלכאורה לא אמור להיות בו אלכוהול, ועליו תווית שמודיעה כי הוא בפעול אכן מכיל אלכוהול – אך בכמות קטנה. אז לא, זה אולי לא יגרום לכם להרגיש מסוחררים, אך זה בהחלט הפתיע אנשים שהדת אוסרת עליהם לשתות ככלל.
אותו גולש הראה כי בבקבוק יש 0.05% אלכוהול והוא מיועד לצריכה של בני 18 ומעלה. מחמוד, אשר העלה את הציוץ, כתב: "היינקן עבדו עלינו, היינקן ישלמו ביוקר. הבטיחו לנו בירה עם 0.0 אלכוהול. באיסלאם אסור לשתות אלכוהול אפילו לא 0.001% כמו שביהדות ובאיסלאם אסור לאכול 0.001% בשר חזיר".
חשוב להסביר – לא מדובר בתוספת חדשה של אלכוהול למשקה שמשווקת טמפו (שלאחרונה העלתה מחיריה), אך על פי התקנות החדשות של משרד הבריאות, החברה מחויבת לציין גם את התכולה המזערית הזו של אלכוהול שמצויה במשקה. מטמפו נמסר: "על פי הוראת הדין שנכנסה לתוקף בתחילת 2024, על כל בירה ללא אלכוהול חייבת להיות הערה, כי המוצר יכול להכיל שיעור מסוים של אלכוהול כפי שמצוין באותה הוראה. המותג היינקן 0.0 עובד על פי החוק והוסיף את ההערה על כל מוצריו. לא חל כל שינוי בהרכב המוצר".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה