השוק

רבעון מעולה לשופיפיי: מכה את תחזית ההכנסות; המניה מזנקת ב-17.8%

למרות שהתנהגות הצרכנים בזמן האחרון מתונה יותר מבעבר, פלטפורמת האיקומרס שופיפיי הכתה את התחזיות ברבעון השני. המניה זינקה אתמול ב-17.8%. זהו הרבעון החמישי ברציפות שהחברה מציגה צמיחה בהכנסות של מעל 25%
מערכת ice | 
תשלום-אילוסטרציה (צילום freepik)
שופיפיי, המשווקת מוצרי תוכנה ושירותים נוספים כמו פרסום ועיבוד תשלום לסוחרים המפעילים פלטפורמות מכירה באינטרנט, מפרסמת דוח אופטימי עם עלייה של 21% בהכנסות לעומת הרבעון המקביל אשתקד. 
מכירות של 2.05 מיליארד דולר הציגו זינוק של 21% לעומת השנה שעברה והיכו את התחזית של 2.01 מיליארד דולר. בניכוי השפעות מכירת עסקי הלוגיסטיקה של שופיפיי המכירות עלו ב-25%, מה שמסמן את הרבעון החמישי ברציפות של צמיחה בהכנסות של מעל 25%.
ההכנסות מפתרונות לסוחרים עלו ב-19% ל-1.5 מיליארד דולר, לעומת תחזיות של 1.47 מיליארד דולר. בעקבות צמיחה במספר הסוחרים ועליית מחירים, ההכנסות ממנויים גדלו ב-27% והגיעו ל-563 מיליון דולר לעומת תחזיות של 529 מיליון דולר. ה-GMV (מדד כלל המכירות דרך הפלטפורמה) עלה ב-22% ל-67.2 מיליארד דולר.  61% מתוכם (41.1 מיליארד דולר) בוצעו באמצעות Shopify Payments, פתרון עיבוד התשלום של שופיפיי, עלייה של 58% לעומת השנה שעברה.
תזרים המזומנים החופשי היה 333 מיליון דולר לעומת תזרים מזומנים חופשי של 97 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

"תוצאות הרבעון השני שלנו מדברות בעד עצמן: שופיפיי מחזקת במהירות את מעמדה כתומכת מובילה במסחר גלובלי ויזמות," אמר הארלי פינקלשטין, נשיא שופיפיי. "יותר ויותר סוחרים ברחבי העולם סומכים על מערכת התפעול המאוחדת של שופיפיי כדי להניע צמיחה ולפשט תהליכים מורכבים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה