השוק

ענקית ההייטק הישראלי שוברת שיאים: הכנסות של 193 מיליון דולר

אודיטי טק, חברת האם של IL MAKIAGE, פרסמה  את תוצאותיה לרבעון השני לשנת 2024, מהן עולה כי החברה רושמת שיא חדש בהכנסות עם עלייה של 27% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, ולפיכך משפרת את התחזית שלה להמשך.
מערכת ice | 
אורן הולצמן (צילום יחצ)
אודיטי טק (נאסדק:ODD) חברת האם של IL MAKIAGE, פרסמה היום (חמישי) את תוצאותיה לרבעון השני לשנת 2024, מהן עולה כי החברה רושמת שיא חדש בהכנסות, ולפיכך משפרת את התחזית שלה להמשך.
החברה מציגה שיא בהכנסות ברבעון שני שהסתכמו ב-193 מיליון דולר, גידול של 27% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. שיא ב-Ebitda המתואם ברבעון שני שהסתכם ב-62 מיליון דולר, גידול של 49% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
שיא ברווח הנקי ברבעון שני שהסתכם ב-45 מיליון דולר, גידול של 52% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד ושיא ברווח הנקי המתואם ברבעון שני שהסתכם ב-51 מיליון דולר, גידול של 58% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
שיא מחצית ראשונה בתזרים מזומנים מפעילות שוטפת נטו בסך 105 מיליון דולר ותזרים מזומנים חופשי בסך 104 מיליון דולר. בתוך כך, החברה מודיעה על מינויו של ד"ר עידו בצ'לט כמדען הראשי של החברה. 
אודיטי מצפה להציג נתונים פיננסים לשנת 2024 לפי אלגוריתם לצמיחה ארוכת הטווח שלה – צמיחה של מעל 20% בהכנסות וצמיחה של מעל 20% במרווח ה-Ebitda המתואם. התחזית של החברה לשנת 2024 משלבת השקעות מואצות ביוזמות צמיחה עתידיות שצפויות להיות להן השפעה שלילת, לא פרופורציונלית, על שיעור ה Ebitda- המתואם במחצית השנייה של שנת 2024.
אודיטי מעדכנת את התחזיות שלה לשנה המלאה שמסתיימת ב-31 בדצמבר 2024: הכנסות בסך 633-640 מיליון דולר, גידול של 26%-24% בהשוואה לשנה קודמת. שיעור רווח גולמי של כ-71.0%. Ebitda מתואם בין 142 מיליון דולר ל-146 מיליון דולר. רווח למניה מדולל מתואם בין 1.71 דולר למניה ל-1.76 דולר למניה. בהנחת שיעור מס של 25% ומניות בדילול מלא בממוצע של כ-64 מיליון.
אודיטי מספקת את התחזית שלהלן לרבעון השלישי לשנת 2024 שמסתיים ב-30 בספטמבר 2024: הכנסות בסך 115-117 מיליון דולר, גידול של 24%-22% בהשוואה לרבעון המקביל בשנה קודמת. שיעור רווח גולמי של 68.0%. EBITDA מתואם בין 21 מיליון דולר ל-23 מיליון דולר. רווח למניה מדולל מתואם בין 0.21 דולר למניה ל-0.23 דולר למניה. בהנחת שיעור מס של 25% ומניות בדילול מלא בממוצע של כ-64.5 מיליון.

אורן הולצמן, מייסד ומנכ"ל אודיטי, מסר: "התוצאות ברבעון השני נבעו מצמיחה חזקה ורווחיות חוצה מותגים, קטגוריות ומוצרים. בראייה קדימה אני רואה צמיחה חזקה לחברה. ההשקעות המוקדמות שלנו בטכנולוגיה משנות את פני התעשייה, פותחות את שוק האונליין ומספקות תגמול בהיקף כספי עצום. אנו נמשיך להשקיע את תזרים המזומנים החזק שלנו בטכנולוגיה, מדע ובניית מותגים חדשים כדי להישאר שנים קדימה לפני המתחרים שלנו". 
"בשנה שעברה קבלנו החלטה להנפיק את החברה לציבור כדי שנוכל לבנות משהו ענק ולהוביל את התעשייה. בשנה שחלפה מאז ההנפקה, ביססנו מוניטין חזק של עמידה בהתחייבויות שלנו: להכות את היעדים הפיננסיים בכל רבעון מאז ההנפקה, לשבור שיאים חדשים בהיקף ההכנסות וברווחיות שלנו ולהמשיך להשקיע ביוזמות עתידיות כדי להבטיח צמיחה לטווח ארוך. כדי להוסיף ערך לבעלי המניות שלנו, ובאישור הדירקטוריון, התחלנו להשתמש במאזן החזק שלנו לרכישה חוזרת של מניות".
לינדזי דרוקר מן, סמנכ"לית הכספים של אודיטי, מסרה: "אנו שבעי רצון מהתוצאות הכספיות לרבעון השני שעקפו את התחזיות שלנו לגבי ההכנסות, רווח גולמי, Ebitda מתואם ורווח למניה מתואם. התוצאות המצוינות שלנו ברבעון השני בשילוב עם התחלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה