השוק

IBI בעסקת ענק: זו החברה שרכשה תמורת 130 מיליון שקל

בית ההשקעות IBI, ממשיך להגדיל את היצע השירותים שלו לתעשיית ההייטק המקומית. וכעת, הוא מכריז על עסקת ענק נוספת במסגרתה נרכשו 60% מהמניות של חברת נקסטאייג'
מערכת ice | 
דייב לובצקי IBI (צילום יחצ/ אילן בשור, shutterstock)
בית ההשקעות IBI, מכריז על רכישה נוספת שביצע מתחילת השנה. לאחר שרכש את חברת קרנות הנאמנות פסגות עבור סכום של 137 מיליון שקל, כעת הוא מתקדם בתוכניות שלו.
כעת, IBI מודיע על רכישת 60% ממניות של חברת ניהול הכספים נקסטאייג', שעובדת בעיקר עם סטאר-טאפים בתמורת לסכום עתק של 130 מיליון שקל ולפי שווי של 216 מיליון שקל.
על פי הפרטים שפורסמו לראשונה בכלכליסט, אחרי שהרכישה הזו תושלם הנקסטאייג' תהיה תחת חברת הבת IBI Capital, חברת ניהול האופציות והשירותים הפיננסיים לחברות הייטק, שבה IBI מחזיק ב־70% וצביקה ברנשטיין ב־30%. 
חברת נקסטאייג' מציעה לסטארט־אפים שירות של ניתוחים פיננסיים, הנהלת חשבונות וחשבות שכר. החברה מתמחה בעיקר בפעילות של קרנות הון סיכון. על פי הנתונים ההכנסות שלה לאורך 2023, הסתכמו ב-90 מיליון שקל. לפי שעה נראה שהרכישה הזו באה במטרה להגדיל את היקף השירותים ש-IBI יכולה להציע לתעשיית ההייטק המקומית.
כפי שנכתב בדיווח בכלכליסט, הגורם שמקדם את ההתמקדות של IBI בענף ההייטק הוא מנכ"ל IBI דייב לובצקי, שמחזיק בשליטה וב־21.4% ממניות בית ההשקעות, יחד עם דוד וייסברג, שמחזיק בשיעור דומה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה