השוק

רב בריח חוגגת: ביקושים בסף 120 מיליון שקל

הצלחה לרב בריח: ביקושים של כ-120 ש"ח ע.נ בשלב המוסדי של הנפקת האג"ח; החברה תגייס בשלב המוסדי כ-73 מיליון ש"ח ע.נ
מערכת ice | 
קבוצת רב בריח (צילום אייל טואג)
קבוצת רב בריח תעשיות השלימה בהצלחה את הנפקת איגרות החוב שלה בבורסה בתל-אביב. בשלב המוסדי של ההנפקה, נרשמו ביקושים בסך של כ-120 מיליון ש"ח ע.נ, והחברה בחרה לגייס במסגרת שלב זה כ-73 מיליון ש"ח ע.נ. את מהלך ההנפקה הובילה חברת החיתום רוסאריו.
רב בריח הנפיקה למשקיעים סדרת אג"ח להמרה. האג"ח הינה שקלית ונושאת ריבית שנתית נקובה בשיעור של 5.5% (המשקף ריבית אפקטיבית בשיעור של כ-7.4%). המח"מ של האג"חים שהונפקו עומד על כ-3.9 שנים, כאשר מרבית הקרן שלהן תיפרע בשני תשלומים שווים בשנים 2028 ו-2029. איגרות החוב ניתנות להמרה לפי יחס של 0.89 שקל למניה עד 1.4.2027, כאשר לאחר מועד זה עולה יחס ההמרה ל-1.19 שקל למניה. 
הנפקת איגרות החוב הינה מהלך שהתבצע במקביל לטיוב של מבנה החוב וההון של החברה שהשלימה החברה בתחילת השבוע מול המערכת הבנקאית. במסגרת הסכמים עדכניים שחתמה החברה מול הבנקים, שמטרתם התאמה לצרכי החברה עם גמר ההשקעות והקמת המפעלים החדשים, דבר שגם יסייע לחברה על רקע תקופת אי הוודאות הנוכחית.  
שמואל דונרשטיין, מנכ"ל רב בריח: "הצלחתה של הנפקת איגרות החוב הינה הבעת אמון חשובה של שוק ההון בחברה ובאסטרטגיה העסקית שלה, המצטרפת להבעת האמון של המערכת הבנקאית בחברה, ואנו מודים למשקיעים שהשתתפו במהלך. אנו נמצאים בתנופת עשייה, שתהוה בסיס לצמיחת החברה עם חזרתו של עולם הבנייה והתשתיות לשגרה ואשר תביא בעקבותיה ביקושים משמעותיים למוצרי החברה. רב בריח פועלת להגדיל בעקביות את היקפי פעילותה בתחומים השונים מול קהלי היעד שלה, כאשר שלושת המפעלים שהחברה סיימה לבנות ולהרחיב בשנתיים האחרונות, לצד המפעל החדש באשקלון, שאת הקמתו השלמנו השנה, יספקו ללקוחות החברה מוצרים חדשניים מהאיכות הגבוהה ביותר, תוך הקפדה על רמת שירות מהטובות ביותר".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה