השוק

קבוצת רב בריח בצמיחה רווחית: "נמצאת בנקודת פתיחה מצוינת"

רב בריח מבשרת על מהלכים פיננסים שיתמכו בפעילות העסקית לצמיחה רווחית. החברה פועלת לרה-ארגון מימוני שיביא למאזן חזק יותר ויתמוך בביקושים הגבוהים מענף הנדל"ן, עם סיומה של המלחמה. התאגידים הבנקאיים ממשיכים להביע אמון ונתנו הסכמות לביצוע המהלך
מערכת ice | 
קבוצת רב בריח (צילום אייל טואג)
קבוצת רב בריח, תעשיינית מובילה במוצרים לענף הבניה מדווחת היום על כך שהתקבלו אישורים והסכמות עקרוניות מהתאגידים הבנקאיים המעמידים מימון לחברה לביצוע רה ארגון במבנה החוב של החברה, שמטרתו התאמת החוב לפעילות החברה בצורה מיטבית ותמיכה בצמיחה העסקית של החברה.
כחלק מהמתווה ובכפוף לחתימה על הסכמים מחייבים עם הבנקים ההלוואות בזמן ארוך ובזמן קצר יותאמו לפעילות החברה ולהשקעות בה, החוב הארוך (למעט הלוואות בערבות מדינה) ייפרס על פני תקופה של 7-10 שנים ויינתן גרייס של שנה בפירעון קרן הלוואות ארוכות הטווח שנטלה החברה (למעט הלוואות בערבות המדינה). לצד זאת, ייקבעו אמות מידה פיננסיות עדכניות, חלף אמות המידה הקיימות היום. במקביל, בוחנת החברה, בזמן הזה,  הנפקת אג"ח להמרה בהיקף של עד 80 מיליוני ש"ח.
חתימה על כתבי התחייבות השלמת הרה ארגון הפיננסי מול התאגידים הבנקאיים והנפקת האג"ח להמרה, יאפשרו לחברה בטווח הקצר כרית מזומנים לצורך התמודדות עם תקופת האי ודאות המשפיעה על החברה בעקבות מלחמת חרבות ברזל ובעתיד ישמשו את החברה לטובת הפעילות השוטפת וצמיחת החברה.
שמואל דונרשטיין מנכ"ל ובעלים ציין: "קבוצת רב בריח נמצאת בנקודת פתיחה מצוינת בזכות סל מוצרים חיוני לענף הבניה. ופועלת, באמצעות פלטפורמה תפעולית מתקדמת וחדשנית שבנתה, כדי לענות על הביקושים הגבוהים, מיד לאחר חזרת ענף הבניה לשגרה. מלחמת חרבות ברזל, יצרה האטה בקצב יציאת הסחורות אל אתרי הבניה המשפיעים על התפעול השוטף. אנו מאמינים שרה-ארגון החוב יתרום לחיזוק מבנה המאזן, יתמוך בהמשך פיתוח מוצרים ושירותים חדשים, וירחיב את  פעילותינו לצמיחה בקצב מואץ."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה