השוק

רשת הרהיטים קורסת: מאות חנויות נסגרות ואלפי עובדים מפוטרים

Badcock Home Furniture & More, רשת קמעונאית בעלת יותר מ-300 חנויות ברחבי ארצות הברית, הודיעה על סגירת כל סניפיה. ההחלטה הדרמטית מגיעה שבעה חודשים בלבד לאחר שנרכשה על ידי Conn's HomePlus, חברה שהגישה לאחרונה בקשה לפשיטת רגל
מערכת ice |  2
כלכלה (צילום shutterstock)
בעולם הקמעונאות האמריקאי מתחוללת דרמה של ממש. בעוד שרשתות רבות נאבקות לשרוד באמצעות סגירה חלקית של סניפים, רשת רהיטים אחת מכריזה על סגירה מוחלטת של כל פעילותה.
Badcock Home Furniture & More, רשת קמעונאית בעלת יותר מ-300 חנויות ברחבי ארצות הברית, הודיעה על סגירת כל סניפיה. ההחלטה הדרמטית מגיעה שבעה חודשים בלבד לאחר שנרכשה על ידי Conn's HomePlus, חברה שהגישה לאחרונה בקשה לפשיטת רגל.

המשבר אינו מסתכם ב-Badcock בלבד. יותר מ-70 חנויות תחת המותג Conn's צפויות להיסגר גם הן, מה שמעיד על משבר עמוק בענף הרהיטים והמוצרים לבית בארה"ב. לקוחות המעוניינים לנצל את ההזדמנות האחרונה לרכוש מוצרים במחירי חיסול יוכלו לעשות זאת עד ה-31 באוקטובר, המועד המשוער לסגירה הסופית של חנויות Badcock. 
הסיבות למשבר? בשיחת משקיעים שנערכה באפריל, דיווחה Conn's על ירידה של 7.8% בהכנסות בהשוואה לשנה שעברה, והפסד נקי של כמעט 77 מיליון דולר לשנה כולה. נתונים אלו משקפים את האתגרים הכלכליים העצומים איתם מתמודדת התעשייה.
סגירת הרשתות צפויה להשפיע על אלפי עובדים שעתידם התעסוקתי כעת לוט בערפל. בנוסף, היא מעלה שאלות לגבי עתיד ענף הקמעונאות המסורתי בעידן המסחר המקוון. האם זהו סימן נוסף למשבר כלכלי מתרחב בארה"ב? האם רשתות קמעונאיות נוספות צפויות לקרוס? ומה המשמעות עבור הצרכן האמריקאי? ימים יגידו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תבהלת שווא
    פולי 07/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה אנחנו צריכים לסבול מכותרות זבל ?
    סגור
  • 1.
    מי אלה בכלל?? את מי זה מעניין? (ל"ת)
    חנוך 07/2024/29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור