השוק

מטא בדרך לעסקת ענק: זאת יצרנית המשקפיים שתרוויח בגדול

חברת האם של ריי באן חוגגת עלייה מטאורית בבורסה. האם ענקית הרשתות החברתיות תמשיך את שיתוף הפעולה ותרכוש את מניות החברה? אלו המהלכים שעומדים על הפרק, וזה מה שהיה למנכ"ל להגיד במהלך השיחה האחרונה עם המשקיעים
מערכת ice | 
משקפיים חכמים (צילום Shutterstock)
בסוף אוקטובר פרסמה חברת מטא שיתוף פעולה מסקרן בצורת משקפיים חכמים. המשקפיים של מטא, בשיתוף פעולה עם ריי באן, משתמשות במודל בינה מלאכותית של MetaAI ומאפשרות צילום, הקלטה, האזנה לקול ועוד. כעת, החברה שמייצרת את המשקפיים, אסילור לוקסוטיקה, מודיעה כי מטא בוחנת השקעה בחברה. 
בוול סטריט ג'ורנל דווח כבר בשבוע שעבר כי מטא בוחנת אפשרות לרכישה של 5% ממניות החברה. בעקבות הדיווח זינקו המניות של החברה ב-7.4% בבורסה של פריז. בשיחת ועידה אחרונה אישר המנכ"ל את הדיווח, כך דווח ברויטרס. בשיחה עם משקיעים אמר המנכ"ל כי הוא אינו מתכוון להגדיל הון על מנת למכור למטא. 
שווי השוק של החברה עומד כיום על 91 מיליארד יורו. חברת אסילור לוקסוטיקה היא יצרנית השמקפים הגדולה בעולם. מלבד המותג של ריי באן, ווג ועוד. היא גם אחראית על ייצור המשקפים של מותגי אופנת העל כמו ארמני. על-פי דיווח החברה, הכניסה לשוק המשקפיים החכמים הייתה הימור מוצלח במיוחד. בשנה האחרונה דיווחה החברה על עלייה של 14% בבורסה בפריז מאת תחילת השנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה