השוק

חברת המשלוחים מודיעה על פשיטת רגל: קורסת תחת חובות ענק

החברה הידועה מארצות הברית Blue Thunder Trucking, ושלוש החברות המסונפות אליה הגישו בקשה לפשיטת רגל, הבקשה לפשיטת רגל חושפת מצב פיננסי מורכב. Blue Thunder הצהירה על נכסים בשווי 100,000 עד 500,000 דולר, אך על התחייבויות של 1 עד 10 מיליון דולר
מערכת ice |  2
צילום shutterstock, ויקיפדיה-Hanay
חברת ההובלות והמשלוחים B.T. Trucking Inc., הידועה גם כ-Blue Thunder Trucking, ושלוש החברות המסונפות אליה הגישו בקשה לפשיטת רגל פרק 7 ב-19 ביולי 2024. החברה, שנוסדה ב-1988 על ידי מייקל ג'. אירווין, הפעילה 75 נהגים ו-75 יחידות כוח בעת סגירתה. למרות שבשיאה החברה הפעילה 130 משאיות ו-220 נגררים, הנסיבות המדויקות שהובילו לקריסתה לא פורסמו.
נתוני מנהל הבטיחות הפדרלי למשאיות מעלים תהיות לגבי ביצועי הבטיחות של החברה. שיעור המשאיות שהוצאו משירות בבדיקות עמד על 43%, כמעט כפול מהממוצע הארצי. גם שיעור הנהגים שהוצאו משירות היה גבוה מהממוצע. בנוסף, החברה הייתה מעורבת במספר תאונות עם נפגעים ותאונות שהצריכו גרירה בשנתיים האחרונות.

הבקשה לפשיטת רגל חושפת מצב פיננסי מורכב. Blue Thunder הצהירה על נכסים בשווי 100,000 עד 500,000 דולר, אך על התחייבויות של 1 עד 10 מיליון דולר. החברות המסונפות הציגו תמונה דומה של חובות העולים על הנכסים. מעניין במיוחד המקרה של JPL Transport, שקיבלה הלוואות PPP בסך 1.5 מיליון דולר במהלך מגפת הקורונה, כאשר רוב הסכום נסלח.
הליך פשיטת הרגל מעלה שאלות לגבי עתידם של עובדי החברה והספקים. הבקשות מציינות כי לא יהיו כספים זמינים לנושים לא מובטחים לאחר תשלום הוצאות מנהליות. השופט דיוויד ד. קלירי קבע מועד אחרון להגשת דוחות נכסים והתחייבויות, וישיבת נושים נקבעה ל-5 בספטמבר.
סיפורה של Blue Thunder Trucking מדגיש את האתגרים בתעשיית ההובלות, במיוחד לאור השפעות מגפת הקורונה. הוא מעלה שאלות לגבי ניהול פיננסי, בטיחות תפעולית, והשימוש בכספי סיוע ממשלתיים. ככל שההליכים המשפטיים ממשיכים, ענף ההובלות כולו עוקב בדריכות אחר ההשלכות האפשריות על השוק.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יחס חובות ורכוש מדהים, גם אני רוצה (ל"ת)
    איציק היפה 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לא מבין איך פושטים את הרגל.
    לא מבין 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לוקחים משאית ו 2 עובדים עושים המון כסף. אחר כך עוד משאית... אין כאן הוצאות פיתוח בשווי של מיליארדי דולר. בנוסף יש עלויות ביטוח , אז משלם מזמין ההובלה. חייבת להיות שחיתות ?
    סגור