השוק

תעריפי החשמל ישופרו: דוראל בבשורה מפתיעה

שיפור נוסף בהסכמי מכירת החשמל של דוראל באינדיאנה: דוראל משפרת את תנאי תעריפי החשמל בפרויקט הענק של החברה באינדיאנה
מערכת ice |  1
יקי נוימן מנכ"ל קבוצת דוראל (צילום מיכה לובטון, shutterstock)
קבוצת דוראל מודיעה על שיפור נוסף בתנאי ההסכמים למכירת חשמל ותעודות ירוקות (PPA) של פרויקט אינדיאנה מרכז 2 בארה"ב. העדכון כולל העלאת תעריפים ושיפור בתנאים המסחריים ביחס לחלק מהספק הפרויקט, אשר להערכת החברה צפויים להוביל לגידול שנתי של לפחות 3 מיליון דולר בהכנסות הפרויקט
קבוצת דוראל, העוסקת בייזום, הקמה והפעלה של פרויקטי אנרגיה מתחדשת, מדווחת הבוקר כי חברת הבת האמריקאית, Doral LLC, חתמה על תיקון להסכם למכירת חשמל ותעודות ירוקות שנחתם בינה לבין  American Electric Power ("AEP"), ביחס לחלק מפרויקט אינדיאנה מרכז 2 שהספקו הכולל הינו כ-360 מגה-וואט (DC).

העדכון הנוכחי, אשר מגיע בהמשך להודעה קודמת של החברה על העלאת תעריפים של כ-35% בפרויקטים אינדיאנה דרום ואינדיאנה מרכז 2 (כ-720 מגה-וואט (DC) סה"כ), מתייחס לשיפור נוסף ביחס למקטע ספציפי בפרויקט אינדיאנה מרכז 2 בהספק 120 מגה-וואט (AC). במסגרת העדכון יבוצעו אחת משתי האפשרויות הבאות (לפי בחירת (AEP: העלאת תעריפי מכירת החשמל והתעודות הירוקות עבור כ-120 מגה-וואט (AC) מהפרויקט, או לחלופין ביטול ההסכם ביחס להספק זה בלבד, והתקשרות בהסכם חדש שלהערכת החברה יהיה בתנאים מיטיבים עוד יותר, לנוכח סביבת התעריפים הנוכחית בשוק. בתמורה להעלאת התעריף או ביטול ההסכם, ישולם ל-AEP סכום כולל של 18 מיליון דולר, אשר צפוי להיות ממומן כחלק מתקציב הפרויקט.
להערכת החברה, העלאת תעריף המכירה בהתאם לתיקון, אם תבוצע, תביא לתוספת הכנסה שנתית של כ-3 מיליון דולר למשך תקופת ההסכם, העומדת על 15 שנים ממועד ההפעלה המסחרית. במקרה של ביטול ההסכם וחתימת התקשרות חדשה ביחס להספק המדובר, תוספת ההכנסות צפויה להיות אף גבוהה יותר, לאור סביבת מחירי השוק הנוכחית. תקבולים אלו הם בנוסף לרכיבי הכנסה משמעותיים אחרים המבוססים על מחירי שוק חופשי, במהלך תקופת ההסכמים ולאחריה.
לדברי מנכ"ל קבוצת דוראל, יקי נוימן: "אנו מזהים את סביבת השוק הנוכחית ככזו המגלמת הזדמנויות משמעותיות וגידול בביקושים, וחתימת התיקון להסכם עם AEP היא צעד חיובי שיהווה זרז נוסף לצמיחתה העקבית של דוראל בארה"ב. אנו מאמינים כי קצב ההתקדמות בפרויקטים בארה"ב, לצד השיפור המתמיד בתוצאות העסקיות של החברה, מחזקים מאוד את מעמדה כשחקנית מובילה בתחום, עם מקורות הכנסה יציבים לאורך שנים ומנועי צמיחה חזקים בשוק האמריקאי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עובדים עליכם
    זאב ערבה 07/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דוראל ממונפת במאות מיליוני דולרים על חשבון הציבור.
    סגור