השוק

סקופיו לאבס בהישג ענק: סך הגיוסים הגיע ל-130 מיליון דולר

חברת סקופיו לאבס גייסה 42 מיליון דולר בסבב D, כך שסך הגיוסים שלה מסתכם ב-130 מיליון דולר. קרן פורטיסימו אחראי על הגיוס האחרון שבוצע בסבב D. כזכור, בשנת 2022 הכריזה החברה על גיוס של 50 מיליון דולר בסבב C

מערכת ice | 
דולר (צילום shutterstock)
חברת סקופיו לאבס (Scopio Labs), המתמחה בפיתוח שיטה חדשנית לסיוע באבחון מחלות וזיהומים, חוגגת הישג מרשים. חברת סקופיו לאבס הצליחה לגייס 42 מיליון דולר בסבב D, כך שסך הגיוסים שלה מסתכם ב-130 מיליון דולר. 
על הפי הפרסום של אתר "כלכליסט", קרן פורטיסימו אחראי על הגיוס האחרון שבוצע בסבב D. כזכור, בשנת 2022 הכריזה חברת סקופיו לאבס על גיוס של 50 מיליון דולר בסבב C, זאת בכדי להכפיל את מספר העובדים בחברה אשר הסתכמו באותה שנה ב-85. בגיוס הכספים עבור סבב C השתתפו הקרנות: מזרחי טפחות אינווסט, OurCrowd, אורום ונצ'רס של מוריס קאהן ומשקיעים נוספים.
כידוע, החברה נוסדה בשנת 2015 על ידי הפיזיקאים איתי חיות וארז נעמן. בימים אלו, משמש איתי חיות כמנכ"ל חברת "סקופיו לאבס". הפלטפורמה החדשנית של סקופיו לאבס מייצרת הדמיה דיגיטלית של אלפי תאים, דבר שמסייע לעובדי המעבדה בבחינת בדיקות דם. לצד זאת, משמשת הפלטפורמה של חברת סקופיו לאבס כמחליפה ראויה למיקרוסקופ הידני. הפלטרפומה החדשנית כולל כלי AI שמסייעים לעובדי המעבדה בניתוח תאי דם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה