השוק

חברת רותם שני חוגגת בגדול: גיוס של 157 מיליון שקל

הבעת אמון של שוק ההון ברותם שני: החברה השלימה מכרז מוסדי וגייסה כ- 157 מיליון שקל באג״ח וכתבי אופציה למניות החברה מהגופים המוסדיים המובילים בישראל ביניהם, חברות ביטוח, גופי פנסיה וגמל, בתי השקעות, קרנות נאמנות וקרנות גידור במסגרת הגיוס התקבלו ביקושים של למעלה מרבע מיליארד שקל 
מערכת ice | 
אילוסטרציה AI
רותם-שני, חברת נדל"ן הפועלת בתחום תכנון, ייזום והקמת פרויקטים של בניה למגורים ומסחר, מדווחת על השלמה מוצלחת של מכרז מוסדי במסגרתו גייסה החברה כ-157 מיליון שקל. במסגרת המכרז, החברה הציעה למשקיעים, בדרך של מכרז על מחיר היחידה, הכוללת כל אחת, 1,000 ש"ח ע.נ. אגרות חוב (סדרה ג') בריבית שנתית בשיעור של 6.5% לא צמודה ו-14 כתבי אופציה (סדרה 2). 
במכרז המוסדי התקבלו הזמנות הכוללות התחייבויות מוקדמות לרכישת 266,153 יחידות סה"כ, מתוכן בכוונת החברה להיענות להזמנות לרכישת 155,130 יחידות (אשר תהווינה שיעור של כ-80% מכמות היחידות שתוצענה במסגרת ההצעה לציבור, ככל שתתקיים), במחיר של 1,011 ש"ח לכל יחידה, שיהווה את מחיר היחידה המינימאלי במכרז לציבור.
בכוונת החברה לפעול, בימים הקרובים, לפרסום הצעה לציבור בדוח הצעת מדף, בדרך של הצעה אחידה, במכרז על מחיר היחידה, שבו יפורטו היקף ההצעה לציבור ויתר תנאי ההצעה. את הגיוס הובילו דיסקונט קפיטל חיתום בע"מ, אקסטרה מייל חיתום (אי.אר.ג'י.אס) בע"מ ויוניקורן קפיטל בע"מ.

(קרדיט צילום: יח"צ)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה