השוק

בסך של 1.1 מיליארד שקל: זו עסקת הענק של חברת י.ח דמרי

חברת י.ח דמרי התקשרה בהסכם עם מנהל ההסדר של חברה מקבוצת "חנן מור" לרכישת מלוא הזכויות במקרקעין, הידועים כמגרש 107, המצויים בשכונת אשכול במתחם שדה דב.  התמורה בגין העסקה הינה בסך כולל של 1.1 מיליארד שקל. עלות הקמת הפרויקט לאחר רכישת הקרקע נאמדת בכ-1.04 מיליארד שקל

מערכת ice | 
יגאל דמרי בעלי חברת י.ח דמרי (צילום משה עמר, פייסבוק/ י.ח.דמרי, פלאש 90)
חברת י.ח דמרי מעדכנת היום (רביעי) על עסקה משמעותית כחלק מהתפתחות החברה והרחבת פעילותה, זאת בכפוף לתנאי מתלה. החברה התקשרה בהסכם עם מנהל ההסדר של חברה מקבוצת "חנן מור" לרכישת מלוא הזכויות במקרקעין, הידועים כמגרש 107, המצויים בשכונת אשכול במתחם שדה דב, כשהן נקיות וחופשיות. 
על פי הוראות התוכנית החלה על המקרקעין, קיימת האפשרות לבנות על המקרקעין 458 יחידות דיור למגורים בבניה מרקמית ובשני מגדלים, בתוספת שטחי מסחר ומלונאות. התמורה בגין עסקת רכישת הזכויות במקרקעין הינה בסך כולל של 1.1 מיליארד שקל בתוספת מע"מ, סכום הכולל הוצאות פיתוח ששולמו בעבר על ידי המוכרת. החברה מתכוונת לממן את רכישת המקרקעין, חלק מהון עצמי וחלק באמצעות קבלת אשראי מגוף מממן. 
התכנון המוצע לפרויקט כולל שני מגדלים הכוללים 39 ו-16 קומות וכן שני מבנים בני 9-8 קומות, כולם מעל חניון משותף. שלושה מתוך ארבעת הבניינים עתידים לכלול 1,500 מ"ר שטחי מסחר, כאשר אחד  מהם עתיד לכלול מלון בן 70 חדרים בשטח בנוי של כ- 2,500 מ"ר. על פי חברת י.ח דמרי, עלות הקמת הפרויקט, לאחר רכישת הקרקע, נאמדת בכ- 1.04 מיליארד שקל (לא כולל הוצאות מימון). 
יגאל דמרי, מנכ"ל ובעל השליטה בי.ח דמרי: "בכפוף לתנאי מתלה, אנחנו מעדכנים היום על רכישת חטיבת קרקע בשדה דב, בעסקה שמשקפת את העוצמה והיתרונות של י.ח דמרי כחברה חזקה ומובילה בתחום הנדל"ן למגורים בישראל. מדובר בחטיבת קרקע מתוכננת וזמינה לבנייה באופן כמעט מידי. י.ח דמרי".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה