נדל"ן ותשתיות

יגאל דמרי ישתלט על שדה דב? ההפתעה שמחכה לחנן מור

החברה שבשליטת איש העסקים, י.ח. דמרי, עתידה לרכוש קרקע שהייתה בבעלות חברת ההחזקות הקורסת - ובכך אולי להביא לסיום מאבק הנושים. בכוונתו לצרף שותף פיננסי למהלך, אולי דיסקונט קפיטל, שתרכוש כ-20% נוספים מהשטח המדובר ששטחו לא פחות מ-7,600 מ"ר
מערכת ice | 
יגאל דמרי (צילום יחצ, freepik)
י.ח דמרי שבשליטת יגאל דמרי (62.5%) עומדת לרכוש את הקרקע בשדה דב בתל אביב שנמצאת בבעלות החברה הקורסת חנן מור החזקות. ההערכה היא שדמרי צפוי לצרף שותף פיננסי לעסקה, שצפוי לרכוש כ-20% נוספים מהשטח, מה שירגיע את הרוחות מעט סביב פרשת חנן מור.
על פי הדיווח של גולן חזני בכלכליסט, אתמול התכנסו נציגי הנושים של שדה דב, ביניהם בנק דיסקונט, בנק לאומי, חברת הביטוח הפניקס ובית ההשקעות מיטב, על מנת לסגור סופית את פרטי העסקה. בכוונת דמרי לצרף שותף פיננסי לעסקה, כשהמועמדת המובילה היא דיסקונט קפיטל, זרוע ההשקעות הריאליות של דיסקונט.
על הקרקע בשדה דב, ששטחה 7,600 מ"ר, עתידים להיבנות 381 דירות, 77 מתוכן מיועדות להשכרה לטווח ארוך, מלון בן 80 חדרים ונדל"ן להשכרה ומסחר בשטח של 1,500 מ"ר. לפי הפרסום, מדובר בעסקה חריגה בפרופיל שלה משום שמדובר ברכישת קרקע לפרויקט יזמי, כאשר באופן מסורתי ההשקעות שאותן מבצעת החברה של דמרי נוגעות לרישת נתחים מחברות אחרות או השקעה בקרנות פרטיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה