השוק

רגע לפני ההנפקה: TSG ברכישה של 21 מיליון שקל

חברת התוכנה בענף הביטחון רכשה את ARTS, גם היא פועלת באותם התחומים. את שנת 2023 היא סיימה עם הכנסות של 14 מיליון שקל. בעקבות המלחמה - גוברת הדרישה למוצרים וטכנולוגיות ללחימה והגנה
מערכת ice | 
אריק קילמן מנכ"ל TSG (צילום TSG)
חברת TSG רוכשת את חברת ARTS, כך פורסם היום (שני). חברת TSG עוסקת בפיתוח תוכנה ומתרכזת בעיקר בתחום הביטחוני. החברה הוקמה בשנת 1975 ונמצאת בבעלות משותפת של פורמולה מערכות והתעשייה האווירית. בראש החברה עומד אריק קילמן. TSG נמצאת בדרכה להנפקה בבורסה בתל-אביב.
על-פי דיווח TheMarker שווי העסקה עומד על 21 מיליון שקל. בשלב הראשון תשלם החברה 12 מיליון שקל ואת שאר הסכום תשלם בשלבים שיגיעו לסיומים בשנת 2027. חברת ARTS הוקמה בשנת 1998, גם היא מתעסקת בעולם התוכנה בהקשר הביטחוני. בין השאר היא מספקת שירותים לתעשייה האווירית, אלביט ועוד. על-פי דוח ההכנסות, את שנת 2023 סיכמה החברה עם הכנסות של כ-14 מיליון שקל. 
על-פי המסמכים שהגישה לבורסה, בדרך לתהליך ההנפקה, ב-TSG עובדים היום 570 עובדים. התעניינות במוצרים הישראלים בתחום הביטחוני נמצאת כרגע במגמת צמיחה בעקבות מלחמת חרבות ברזל. בשל כך, החברה צפויה לגייס עובדים נוספים. גם חברות אחרות נהנות מהצמיחה, בראשן כנראה התעשייה האווירית שסיכמה שנה רווחית במיוחד. טילי החץ של החברה נמכרו לגרמניה בעסקה בטחונית היסטורית בגודלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה