דיגיטל וטק

TSG בעסקה חסרת תקדים: זו המדינה לה תמכור מערכות מתקדמות

חברת TSG, המפתחת מערכות ביטחונית, חושפת עסקה בינלאומי שביצעה עם מדינה ביבשת אפריקה, במסגרתה מכרה לה מערכות מתקדמות של מודיעין ימי

מערכת ice | 
אריק קילמן מנכ"ל TSG (צילום TSG)
חברת TSG, אשר מתמחה בפיתוח מערכות בטחוניות מורכבות, מפרסמת כי ביצעה עסקה עם מדינה ביבשת אפריקה, במסגרתה מכרה לה מערכת מתקדמת של מודיעין ימי. המערכת של TSG, כוללת מנגנון זיהוי מצבים אוטומטי מבוסס אלגוריתמים של למידת שגרה וניתוח חיזוי בשילוב בינה מלאכותית אשר באמצעותו, היא מזהה במהירות פעילויות ימיות חריגות או חשודות ומתריאה עליהן בזמן אמת.
המערכת של TSG, מסוגלת לזהות פעילות חשודה ואיומים במרחב הימי כגון הברחות, דיג לא חוקי השתלטות עוינת על ספינות או מתקנים ימיים ושינויים חשודים במסלולי ספינות והיא מיועדת למדינות אשר מחפשות להגן על קו החוף ועל המרחב הימי שלהן בצורה מיטבית. המערכת תוכל להתריע לכוחות השיטור הימי/משמר החופים במהירות על האיומים בדרך זו מאפשרת המערכת להגיב במהירות לסיכונים אפשריים ולהפעיל כוחות שיטור או משמר חופים.
חברת TSG, מתמחה כאמור במערכות מידע ביטחוניות מסוג מודיעין ושו״ב (שליטה ובקרה) בזמן אמת. מערכות אלו מייצרות תמונת מצב חיה ותומכות החלטות מבצעיות מול שלל איומים, באוויר, ביבשה ובים.
בשנים האחרונות מפתחת החברה עבור מערכות אלו אלגוריתמים מתקדמים נוספים המבוססים על למידת מכונה ובינה מלאכותית, ומשיגה בשיטות אלו שיפור דרמטי בנושאים כגון: זיהוי חריגה משגרה, הפללת מטרות וחיזוי התנהגות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה